Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
Afstand tussen glasmodem en experiabox
|
|
Yvio |
Geplaatst op 15 August 2013, 10:36
|
Activiteit » Lelystad » 8232ra » Alles-in-1 Premium Berichten: 3 Lid sinds: 15 Aug 2013 |
Hallo allen, Binnenkort krijg ik het glasvezelpakket van kpn. Ik wil graag de experiabox in de woonkamer hebben. Dit betekend dat er zo'n 25 m. utp cat5e tussen beide komt. Dit wil ik graag omdat het meeste eigenlijk daar ook nodig is. ( tv, nas/torrent en mediaplayer) vanuit deze plek kan er ook makkelijk een kabeltje naar boven voor de tv op de slaapkamer. Bijkomend voordeel dat de wifi nu centraal in het huis zit. In de meterkast had ik met diverse wifirouters slecht bereik in het rest van het huis. Is er iemand op dit forum die ook zijn experiabox verder van zijn glasvezelmodem heeft staan? Alvast bedankt. Groet yvo. |
|
|
jeroen3 |
Geplaatst op 15 August 2013, 19:49
|
Expert » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox ZTE » Interactieve TV Berichten: 321 Lid sinds: 15 May 2010 |
Als de glasmodem zich aan de standaarden houdt zou je maximaal 100 meter utp cat5e kunnen gebruiken. Het is natuurlijk beter om deze maximumlengte niet te benaderen, en met 25 meter zou dat dus geen enkel probleem moeten zijn. Ik ben niet van kpn
|
|
|
Yvio |
Geplaatst op 19 August 2013, 20:27
|
Activiteit » Lelystad » 8232ra » Alles-in-1 Premium Berichten: 3 Lid sinds: 15 Aug 2013 |
Vandaag de kabel alvast getrokken. Blijkt 15m. te zijn. Dus wat dat betreft alleen maar beter. Helaas door kpn gepruts met inplannen monteur komt deze pas de 2e. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstand tussen glasmodem en experiabox', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
Port forwarding experiabox v10 | Routers | : 4 | 28 Feb 2019 |
Experiabox V10 en V10a | Hardware instellingen | : 4 | 23 Jan 2019 |
Experiabox V10 USB aansluiting activeren | Algemeen | : 2 | 25 Oct 2017 |
Experiabox V10 | KPN Glasvezel diensten | : 6 | 10 Jul 2017 |
Advertentie