Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
Inloggen Speedstream Router
|
|
woudsauna |
Geplaatst op 05 July 2013, 14:17
|
Activiteit » Boijl » 8392 NJ » Speedstream Router Berichten: 1 Lid sinds: 05 Jul 2013 |
Ik heb een speedstream 5450 router. In het netwerk heb ik een IP camera hangen met een vast IP adres in de range uitgegeven door de DHCP van de speedstream In heb een poort geforward. Binnen het netwerk kan ik met alle computers de camera benaderen. Vanaf buiten lukt dat echter niet. Wie kan helpen |
|
|
jeroen3 |
Geplaatst op 06 July 2013, 11:42
|
Expert » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox ZTE » Interactieve TV Berichten: 321 Lid sinds: 15 May 2010 |
Dat kan meerdere redenen hebben. 1. Niet de goede poorten geforward. 2. Niet naar het juiste ip geforward. 3. De camera reageert niet op die poorten. 4. De modem is niet herstart na het instellen. Ik ben niet van kpn
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inloggen Speedstream Router', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Zwakke beveiliging KPN router | Algemeen | : 2 | 16 Mar 2021 |
Netflix in combinatie met een eigen router | KPN met eigen modem/router | : 13 | 07 Jun 2020 |
firewall router V10 | Algemeen | : 2 | 22 Nov 2017 |
Geen TV beeld gekoppelde router | KPN Glasvezel diensten | : 3 | 26 Sep 2017 |
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk | KPN Internet Storing | : 14 | 25 Apr 2017 |
Advertentie