obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
VPN blackhole na bepaalde actie
mdvz0r
Beste forumleden,

Sinds vandaag maak ik gebruik van alles-in-een van KPN. Ik heb daarbij een Arcadyan ARV7519 gekregen. Alles leek in eerste instantie goed te werken totdat ik op het volgende probleem stuitte:

Ik maak een OpenVPN verbinding vanaf mij thuis naar kantoor. Dit gaat goed en ik krijg een aantal routes gepushed die ik nodig heb om bepaalde applicaties te kunnen benaderen. Die kan ik vervolgens ook benaderen. Echter als ik binnen deze applicatie specifieke acties uitvoer dan stopt de gehele OpenVPN verbinding ermee. Al het verkeer richting de VPN tunnel wordt dan geblackholed. Het overige internetverkeer blijft gewoon werken. Aangezien de verbinding iedere keer stopt als ik dezelfde actie uitvoer binnen de applicatie dacht ik dat het aan de applicatie lag, maar als ik via een 3G verbinding de OpenVPN verbinding maak werkt het als een zonnetje. Vermoedelijk reageert het modem dus op een bepaalde stroom aan data en blokkeert deze de verbinding vervolgens.

Ik heb al drie keer contact gehad met de KPN helpdesk en deze geven aan dat het absoluut niets met de KPN hardware te maken heeft en ook niet door hen wordt ondersteund.

Mijn vraag: zijn er meer mensen met dit probleem? En: weet iemand een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN blackhole na bepaalde actie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Actie tegen verplichte overgang naar glasvezel KPN Nieuws : 1 07 okt 2012
Klacht over KPN Actie - Nieuw-Lekkerland Algemeen : 1 14 okt 2011
Thomson TG787v poort sluit na bepaalde tijd Eigen netwerk : 1 14 feb 2011
Opgelicht na actie zilver voor brons KPN Glasvezel diensten : 7 20 aug 2010
Actie: Roep je provider op om XS4All te steunen in de strijd tegen het downloadverbod! Algemeen : 1 17 mrt 2010
Advertentie