obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Uw DSL-verbinding is niet beschikbaar
Casual
Elke dag krijg ik wel een paar keer en soms wel iritant veel deze melding:

Uw DSL-verbinding is niet beschikbaar.
Controleer of uw SpeedTouch correct op uw DSL-lijn is aangesloten. Verdere informatie vind u in uw documentatie.


Hebben dus regelmatig geen internet en telefoon.
Dinsdag ook al met helpdesk gebeld en toen leek hij het weer te doen. Maar dit bleek maar voor een paar uurtjes. Daarna steeds meer het wegvallen van de verbinding. Zo doet hij het een uur goed en daarna is er een geen beginnen aan.

Router: Thomson Speedtouch 780

Resetten e.d. bieden allemaal geen hulp. Het zal of in instelling moeten zijn in de router of deze begeeft het als men met meerdere personen van internet gebruikt maakt (internet / gaming / downloaden)

Alvast bedankt voor de hulp.

gr.

Pascal van der Ben
 
Davidovich
Ik heb dit probleem ook. Moet aan de verbinding vanuit KPN liggen, want ik heb alles verder al vervangen om het probleem te kunnen achterhalen:

- Nieuwe kabels
- Geen splitter, maar rechtstreeks op KPN kastje
- Nieuw modem

Het helpt allemaal niet. Verbinding valt echt honderden keren per dag uit. Ik word er echt stapelgek van...
 
stokki
Hier hetzelfde probleem met dezelfde router
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uw DSL-verbinding is niet beschikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Advertentie