obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
H220N poort openzetten gaat nog steeds niet
racemaniac
hallo allemaal,
Al enige tijd ben ik aan het proberen om een ( willekeurige) poort open te zetten op mijn H220N.

Heb op diverse fora instellingen gevonden, deze toegepast echter diverse check programma's geven aan dat de betreffende poort gewoon lekker dicht staat.

De bedoeling is om met easyphp een kleine test-server op te zetten.
Heef iemand de exacte stappen om de (willekeurige) poort open te krijgen ?
Onderstaand een overzicht van wat ik reeds gedaan heb

Via DCHP binding heb ik de betreffende pc via het mac-adres gekoppeld aan een vast IP-adres 192.168.2.4
Via portforwarding heb ik poort 8080 gekoppelt aan het ip-adres van de pc 192.168.2.4
Op de betreffende pc draait (voorlopig) easyphp maar dit wordt waarschijnlijk een linux-server
Apache heeft instelling dat web-server draait op poort 80


iemand enig idee? of iemand die het zelf wel werkend gekregen heeft ?

Alvast bedankt voor de reacties
 
ricardobrock
Goedenavond Racemaniac,

Zelf heb ik ook een lange tijd gebruik gemaakt van een H220N, omdat ik zelf een Synology NAS heb voor Cloudstation wil ik ook buiten de deur mijn data kunnen synchroniseren. Wat ik heb gedaan is een DMZ host aangegeven, en dit werk perfect. Het is wel belangrijk dat je een firewall hebt op de host waar je alle poorten naar forward.
Met vriendelijke groet / Kind regards,

Ricardo Brock
Zoek je kwaliteit hosting voor een betaalbare prijs?
Bekijk het aanbod op www.go-trex.nl
 
racemaniac
Volgens mij heb ik in de 220N alles zo gezet zoals het hoort.
Mijn maatje heeft ook een 220N
hij heeft een nas draaien (zij het op poort 9000) en daar werkt het goed.
Enige verschil is dat zijn H220 van een ander "type" is en hij met een dual stack line verbonden is met KPN.
Wat wij nu gaan proberen is om zijn modem hier aan te sluiten ( volgens helpdesk zou zijn modem ook hier gewoon moeten werken ondanks dat hij zelf via double stack draait) en kijken poort 9000 dan inderdaad open staat. Zo ja dan testen we ook andere poorten.
Werkt dat dan is het voor mij zaak zien te regelen bij KPN mij zo'n ander type 220N toe sturen
.
Resultaten zal ik hier posten.
 
ricardobrock
Goedenavond Racemaniac,

Wat ik bedoel te zeggen is het volgende, test het uit dmv gebruik te maken van de DMZ feature, werkt hij dan nog steeds niet weet je in ieder geval dat het niet aan je modem ligt. misschien worden de poorten die jij wilt gebruiken wel gebruikt door de modem zelf (extern)?

Probeer de vinger op de zere plek te leggen zodat je daarop weer een oplossing kan bedenken die voor jou werkt Smile
Met vriendelijke groet / Kind regards,

Ricardo Brock
Zoek je kwaliteit hosting voor een betaalbare prijs?
Bekijk het aanbod op www.go-trex.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'H220N poort openzetten gaat nog steeds niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
openen poort 6655 en poort 80 Algemeen : 2 11 feb 2018
Advertentie