Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Vaste lijn telefoon niet bereikbaar.
|
|
ovdtogt |
Geplaatst op 24 February 2013, 14:48
|
Activiteit » Nederland » 2032VL » ExperiaBox TG789 Berichten: 3 Lid sinds: 24 Feb 2013 |
Ik heb een vaste telefoon en een modem, gescheiden door een splitter. Als er naar mijn vaste telefoon gebeld wordt gaat hij maar een keer over en de beller hoort alleen een hoop geruis en de verbinding verbreekt na een tijdje. Ik heb inmiddels alles vervangen: splitter, telefoon en modem maar het probleem blijft bestaan. Mijn internet verbinding is echter goed en stabiel. Wie kan mij hierbij adviseren. |
|
|
jeroen3 |
Geplaatst op 24 February 2013, 20:11
|
Expert » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox ZTE » Interactieve TV Berichten: 321 Lid sinds: 15 May 2010 |
Heb je al een ander telefoontoestel geprobeerd?
Ik ben niet van kpn
|
|
|
dokrak |
Geplaatst op 24 February 2013, 23:37
|
Activiteit » haarlem » 2025 » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG787 » arv719 » Interactieve TV Berichten: 113 Lid sinds: 26 Nov 2012 |
En als je het omdraait modem stekkertje eruit/telefoon erin wat doet hij dan ? Of stekkertjes omdraaien En we hebben het hier over een aparte telefoon lijn toch ? Probleem opgelost laat het ons ook hier weten.
Heeft misschien een andere forum gebruiker er weer iets aan. |
|
|
ovdtogt |
Geplaatst op 25 February 2013, 10:21
|
Activiteit » Nederland » 2032VL » ExperiaBox TG789 Berichten: 3 Lid sinds: 24 Feb 2013 |
Als de telefoon een tijdje niet gebruikt is dan is hij niet bereikbaar. De beller hoort alleen geruis en wij horen de telefoon alleen 1 keer overgaan. Dit kan opgelost worden door een paar keer de gesprekstoon op deze telefoon te activeren. Wij zijn dan weer een tijdje bereikbaar. Ik kan er nog even bij vermelden dat wij de laatste tijd vaak luisteren naar internet radio. Zou dit er mee te maken kunnen hebben? Als wij dan van buiten af gebeld worden valt de verbinding weg om later weer terug te komen. |
|
|
dokrak |
Geplaatst op 25 February 2013, 16:18
|
Activiteit » haarlem » 2025 » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG787 » arv719 » Interactieve TV Berichten: 113 Lid sinds: 26 Nov 2012 |
Speelt wel iets in mee volgens mij maar dat je complete telefoon lijn er uit dondert lijkt mij persoonlijk niet. Tenzij je natuurlijk een brakke lijn/lasdoos heb. Probleem opgelost laat het ons ook hier weten.
Heeft misschien een andere forum gebruiker er weer iets aan. |
|
|
ovdtogt |
Geplaatst op 25 February 2013, 16:43
|
Activiteit » Nederland » 2032VL » ExperiaBox TG789 Berichten: 3 Lid sinds: 24 Feb 2013 |
Als ik een brakke lijn zou hebben,zou dat ook gevolgen moeten hebben voor mijn internet verbinding. Maar die is juist zeer stabiel, internet tv en internet radio werkt zeer goed. Alleen als ik gebeld wordt op mijn vaste lijn valt mijn internet (even) verbinding weg. Het lijkt of mijn analoge telefoon verbinding mijn digitale verbinding opblaast op dat moment en mijn telefoon verbinding ontregeld. |
|
|
Jo3i |
Geplaatst op 02 March 2013, 20:47
|
Activiteit » Leidschendam » Internet Instap » ExperiaBox V10 H369A Berichten: 54 Lid sinds: 23 Apr 2010 |
Wat voor abonnement heb je dan? Adsl + TV en dan telefoon via een splitter aan de vaste lijn? Dergelijk abonnement bestaat toch niet. Of alles in 1 en dan is je telefoontoestel op je modem aangesloten zonder splitter of adsl (zonder TV) en via een splitter je telefoon op de vaste lijn. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vaste lijn telefoon niet bereikbaar.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mobielnummer UK wordt niet herkent | KPN Mobiel Storing | : 2 | 30 Apr 2022 |
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN | Algemeen | : 2 | 05 Jan 2019 |
Kan app niet meer gebruiken | Hardware instellingen | : 8 | 02 Dec 2018 |
Netflix niet op beide TV's | Hardware instellingen | : 10 | 14 Aug 2018 |
Advertentie