obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
H220N icm Sitecom 300 extender
Allesineen
Hallo allen,

Ik ben sinds 3 dagen aangesloten op het KPN netwerk. Experiabox + bijkomend wifi was simpel aangesloten en daar heb ik met alle apparaten verbinding op.

Echter op de bovenverdieping heb ik altijd een extender gehad, maar ik krijg hem nu moeilijk aan de praat met alle andere apparaten behalve de laptop. Die heb ik wel aan de praat gekregen en die maakt wel verbinding met de extender.

Waar kan het aan liggen dat de smartphones en tablet geen verbinding kunnen krijgen met de extender en de laptop wel?

Instellingen extender Sitecom:

Ip adres gewijzigd naar 192.168.2.250
Gateway: 192.168.2.254 (ipadres H220N)
DHCP Uitgeschakeld
WPA2 Mixed beveiliging (heb WPA-AES en WPA-TKIP) ook geprobeerd.

Edit: Zie net dat de Samsung S3 zomaar verbinding heeft gekregen, maar vraag mij niet hoe.
Alles bij-apparaten hebben een ip adres 192.168.2.1 t/m 7

Alvast bedankt voor de reactie(s)

Jamal
 
dokrak
klein truukje wat je kan proberen zet je ip vast pak een hoog getal 192.168.2.100.(mobiel,tablet)
op het apparaat zelf of in de experiabox.
Ga naar je eperiabox en zet daar je wifi laptop,mobiel,wii,....,het mac adres van in de experiabox.
Voeg deze toe aan vertrouwde klanten in het netwerk.(all
Probleem opgelost laat het ons ook hier weten.
Heeft misschien een andere forum gebruiker er weer iets aan.Cheer
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'H220N icm Sitecom 300 extender', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Portforwarding H220N Snelheid : 3 06 mrt 2015
Sitecom 500 Homeplug in Experiabox V9 Routers : 2 27 jan 2015
VOIP bellen met Gigaset N300A-IP icm H220N V10 werkt niet Frequently Asked Questions : 2 25 dec 2014
Poort openen in Z|XV10 H220N Hardware instellingen : 7 27 okt 2014
Handleiding Poortforwading ZTE H220N - IP camera - Webserver Hardware instellingen : 7 24 okt 2014
Advertentie