obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Eigen Hardware; router, modem, TV-setup box, ISDN centrale, enz. » Routers
 Onderwerp afdrukken
Devolo draadloos met wifi aan experia
MartinW
Ik heb een vraag over de combinatie Devolo dLAN® 500 AV Wireless+ en de KPN experiabox (Arcadyan ARV7519i). Ik heb de “moeder” Devolo aangesloten op mijn experiabox, en op de andere drie bedrade verbindingen die prima werken. De daarop aangesloten apparaten krijgen netjes een IP adres van de experiabox toegediend.

De Devolo heeft ook een wifi mogelijkheid. Die werkt echter niet naar behoren. Onmiddellijk na installeren of hard-resetten wel: het draadloze apparaat sluit zich aan met een IP adres van de experia. Maar even daarna zie ik wel een signaal, maar wordt geen IP adres meer toegekend. Dit geldt eveneens voor de gast-toegang.
Ik heb de standaardinstellingen van de Devolo zoveel mogelijk gelaten zoals ze waren, wel heb ik een wachtwoord voor het hele systeem ingesteld en de DHCP automatisch toekennen van IP adressen uitgeschakeld (maakt overigens niet veel uit).
Waar kan dat aan liggen?
 
dokrak
Blush

Sorry beetje laat
Als je geen ip krijgt.
In je arv kan je proberen om je mac adres toe te voegen.
Aan vertrouwden klanten in je netwerk.
Let op met de set up dat je in de goede ip range zit.(dLAN-Cockpit)
Probleem opgelost laat het ons ook hier weten.
Heeft misschien een andere forum gebruiker er weer iets aan.Cheer
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Devolo draadloos met wifi aan experia', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
Advertentie