obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
spotify
Wilsophie
Onlangs hebben wij een totaal pakket aangeschaft en is de monteur geweest om dat in te stellen, alles is perfect verlopen en we genieten van de mogelijkheden, nu hebben we een aantal laptops en een tablet, en vroeg ik me af of ik ook recht heb om die aanbieding van spotify en hoe dat dan werkt.
Dank u wel
 
NickH
Je krijgt Spotify Premium gratis bij Alles-In-Een Standaard en Alles-In-Een Premium. Bij Alles-In-Een Instap kost het een tientje per maand. Je kunt Spotify aan je pakket toevoegen via MijnKPN of de klantenservice en je krijgt dan een activatiecode thuisgestuurd.
 
Wilsophie
Dank je wel, ik zal even verder uitzoeken hoe dat ik dat moet doen.
Fijne feestdagen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 23 2012 13:35:44:
Overal gezocht , maar wij kunnen die brief met die activatiecode niet meer vinden. Nu vermoeden wij dat mijn man het op zijn laptop heeft geinstalleerd met die code en dan kan het dus niet meer op mijn laptopje.
Beetje dom van ons, maar we zijn wat ouder en waren in october zo gespannen toen alles van Ziggo naar KPN gezet zou worden en het één en ander niet lukte met de ontvangst. Dat was niet de schuld van de monteur, die man was fantastisch en deskundig, maar blijkbaar is ons appartement een betonnen vesting, dus nu hebben we een kabel aangelegd door de kamer heen, het is niet anders.
Gewijzigd door Wilsophie op 23 december 2012, 13:35
 
jeroen3
Als je een spotify account al geactiveerd hebt met de code van KPN hoef je alleen spotify te installeren en in te loggen met je spotify account.

Je hoeft niet voor elke pc of smartphone de code voor kpn te gebruiken, dit werkt maar éénmalig op één spotify account.
 
Wilsophie
Maar dan moet ik de gebruikersnaam van mijn man invullen en zijn ww.?
Fijn dat u mij helpt, bent u van KPN?
 
jeroen3
Ja, als de kpn spotify code gekoppeld is aan het account van uw man, dan moet u dat account gebruiken voor de spotify premium functies.
Nee, ik ben niet van kpn.
 
Wilsophie
Hartelijk dank voor uw lieve hulp, het is me helemaal duidelijk.
Gezegende dagen!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'spotify', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
spotify connect op Onkyo /iphone Algemeen : 7 26 dec 2014
Spotify via motorola? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 3 02 apr 2013
Spotify Algemeen : 5 30 nov 2011
Advertentie