Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Verkeerde kabel
mjvanderwerf
Om mij onbekende reden heeft de KPN-monteur mijn internet-verbinding (van Online) aangesloten via de kabel van de benedenburen (Ik woon in een flat).
Ik had al vaste telefoon van KPN via mijn "eigen" kabel toen ik Internet van Online kreeg,
Wat moet ik doen om deze (m.i.) KPN-fout te herstellen ?
(Als de benedenburen hun kabel willen gebruiken ben ik mijn internet-verbinding kwijt)
 
mjvanderwerf
Dank voor uw reactie.
Ik ben bang dat dit een zogenaamd "kastje naar de muur" geval gaat worden.
KPN verwijst naar de telecom aanbieder met "Dit is een dienst die door de Telecom-aanbieder wordt geleverd".
De Telecom-aanbieder : KPN heeft iets fout gedaan en moet dat herstellen.
De benedenburen hebben alleen een mobiele telefoon.
Bovendien zei de KPN-dame die ik aan de lijn had, dat onze vaste lijn geen ADSL bevatte.
(Alleen vaste telefoon)
MJ,

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 27 2012 21:20:10:
Sorry dat vergat ik nog :
onze vaste telefoon werkt al jaren perfect.
De internetverbinding wat korter.
MJ.
Gewijzigd door mjvanderwerf op 27 November 2012, 20:20
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verkeerde kabel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 Dec 2018
High-end kabel Frequently Asked Questions : 20 04 Dec 2015
Lijnfouten: afstand of slechte kabel? Snelheid : 15 08 Dec 2014
ouderwetse telefoon kabel. Frequently Asked Questions : 4 18 Jun 2014
UTP kabel fout bij levering Experiabox 8 en 9 KPN Nieuws : 1 20 Apr 2014
Advertentie