obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Draadloos ITV uitzenden
larsoss
Is het mogelijk om dus draadloos ITV uit te zenden, ik wil graag http://www.routercenter.nl/product/21...r-505.html kopen zodat ik boven mijn internet kan versterken. Een zogeheten repeater. Dit is natuurlijk geen enkel probleem, echter dit ding bied ook een ethernet aansluiting. Mijn vraag is nu kan ik daar gewoon mijn ITV kast op aan sluiten? Heb nu net een nieuwe tv met internet gekocht, en dat wil ik ook graag gebruiken.. Mag & kan er dan een HUB tussen?

M.v.g
 
jeroen3
Nee dat is niet zo 1-2-3 geregeld.
Internet kan natuurlijk wel Smile
 
larsoss
Ja dat is wel een leuke reactie. Jij zegt niet zomaar 1,2,3,... dus het is wel mogeljk? Of vergis ik mezelf dan:-)
 
jeroen3
Jazeker is dat mogelijk. Als je maar genoeg tijd, geld en kennis hebt.
Echter niet met eenvoudige apparaten. Je zult dan duurdere routers nodig hebben met ingewikkelde features (voor zakelijk gebruik). Of je moet zelf software in de router zetten.
 
ricardobrock
Goedenavond Larsoss,

Draadloze IPTV lijkt me mogelijk, echter dien je zoals Jeroen3 zegt veel tijd en geld in investeren. Een goedkopere oplossing is PowerLAN. Ik zelf heb in mijn slaapkamer IPTV op basis van PowerLAN, echt super no issues. Ik gebruik de PowerLAN adapters van Sitecom.

Deze kan ik je aanraden: http://www.sitecom.com/homeplug-200-mbps-plus-socket-dual-pack/p/853

Met vriendelijke groet,

Ricardo Brock
 
larsoss
Hallo Ricardo,

Het probleem is dat ik dat al heb, althans ik heb al een een ethernet kabeltje liggen. En het signaal is ook gewoon goed.

Echter wil ik geen kabels zien, dus ik denk dat ik eens ga vragen bij kpn voor een Cam module, en hoe dit precies in zijn werk steekt. Echter heb ik dan zeker geen ITV meer?

Waarschijnlijk niet :-).. Zou makkelijker zijn als ik gewoon de ethernet stekker in mijn tv kon steken, en dan gewoon tv kon kijken.. Maar zo ver zijn we nog niet ;-) hahaha..

Thnks in iedergeval voor de info.
 
ricardobrock
Goedenavond Larsoss,

Even om het geen duidelijk te maken, PowerLAN is een systeem zodat je via het stroomnetwerk in je huis een ip netwerk kan transporteren. Vanaf je stopcontact loopt er ook al een kabel naar je IPTV ontvanger, als daar een 1 meter UTP kabel bij komt (dus niet door heel je huis). is dat toch beter dan dat je een UTP kabel door je huis heb liggen?

Of begrijp ik je nu verkeerd?

Met vriendelijke groet,

Ricardo Brock
 
larsoss
Inderdaad, dat klopt. Echter lag de kabel er al :-) haha...
en waarom zou ik hem weg halen..
 
ricardobrock
Goedenavond Larsoss,

Inderdaad, weg halen zou zonde zijn. Natuurlijk wel als hij in het zicht ligt door heel je huis ;-)....

Het grote voordeel van PowerLAN vindt ik zelf is als je bijv heel je huis om gaat gooien, en je TV komt aan de andere kant van de kamer te staan. UTP hoef je dan niet te leggen. Het is gewoon PowerLAN adapter uit het stopcontact, en aan de andere kant van je kamer in het stopcontact. ;-).

Met vriendelijke groet,

Ricardo Brock
 
larsoss
[quote]ricardobrock schreef:

bijv heel je huis om gaat gooien, en je TV komt aan de andere kant van de kamer te staan. UTP hoef je dan niet te leggen. Het is gewoon PowerLAN adapter uit het stopcontact, en aan de andere kant van je kamer in het stopcontact. ;-).

Uhmz je vrouw verbieden dat te doen is een optie....
Maar de kabel ligt netjes in kruipruimte dus daar heb ik geen enkel probleem mee.

Thkns voor de tips.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos ITV uitzenden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
HEOS EN DRAADLOOS NETWERK Algemeen : 4 23 feb 2015
Glasvezel draadloos via Experiabox V8 waardeloos! KPN Glasvezel diensten : 2 04 mrt 2014
Kan geen verbinding maken via Draadloos internet KPN Internet Storing : 2 03 mrt 2013
Devolo draadloos met wifi aan experia Routers : 2 06 feb 2013
Advertentie