Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
afsluiting voor niet betalen monteurskosten
|
|
rorikev |
Geplaatst op 24 October 2012, 10:14
|
Activiteit » Breda » 4847WB » Internet Instap » Digitenne Berichten: 1 Lid sinds: 24 Oct 2012 |
Ik heb de nodige problemen gehad om mijn internet instap aansluiting te krijgen. Eerst kwam de hardware niet aan omdat een verkeerd huisnummer was vermeld, (men was de toevoeging vergeten) en toen na het zelf aansluiten werkte de verbinding niet. Alles was mijns inziens goed aangesloten en heb vervolgens de helpdesk gebeld. Er zou een monteur gestuurd worden waarvoor ik 60 euro zou moeten betalen. Ik gaf al aan dat de schuld vermoedelijk niet bij mij lag en ik niet voor de kosten op wilde draaien. De monteurs kwamen langs en uiteindelijk bleek de aansluiting bij KPN zelf inderdaad niet goed te zijn. Ik heb de monteur gevraagd om dit op de bon te melden. Toen de monteur weg was heb ik direct de klantenservice gebeld en doorgegeven dat de kosten niet voor mij waren. Men was akkoord. Toen ik de rekening kreeg stond de monteur erop en heb ik weer gebeld. Het kon niet gecorrigeerd worden deze maand en ik zou volgende maand een credit krijgen. Het volledige bedrag is van mijn rekening afgeschreven en ik heb dit via de bank teruggedraaid. Nu krijg ik een mail dat als ik niet het volledige (foute) bedrag overmaak ik afgesloten wordt. Bellen naar 0800 0402 helpt niet. Wat is dit voor klantvriendelijkheid? Als ik zeg dat ik een andere provider ga zoeken wordt mij wel fijntjes verteld dat ik een contract heb. Ik zal het netjes houden maar dit vind ik niet normaal. Rob |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afsluiting voor niet betalen monteurskosten', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mobielnummer UK wordt niet herkent | KPN Mobiel Storing | : 2 | 30 Apr 2022 |
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN | KPN Glasvezel diensten | : 4 | 19 Dec 2019 |
Kan app niet meer gebruiken | Hardware instellingen | : 8 | 02 Dec 2018 |
Netflix niet op beide TV's | Hardware instellingen | : 10 | 14 Aug 2018 |
Advertentie