obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Arcadyan of ZTE?
dglavimans
Beste mensen,

ik ben nu sinds een aantal weken klant bij KPN, na op te zijn gestapt bij Ziggo omdat we vonden dat het tijd was voor iets nieuws, en hey we kregen hier glasvezel besloten om bij KPN te gaan. We hebben het bel + interactieve tv + internet pakket gekregen plus een Arcadyan V8 modem. Mijn grootste struikel blok zou zijn om het online te gamen open te houden, dit heb ik lang besproken met de verkoper en volgens hem zou dit geen enkel probleem zijn met de nieuwere modems die KPN levert. Mijn PS3 heb ik dus in een DMZ gezet en dat is allemaal goed gegaan, echter heb ik ook nog een XBOX, WII, PSVITA, 3DS... Deze krijg ik dus niet op NAT open of NAT 2. Nu lees ik op het internet dat de ZTE van KPN veel vriendelijker is als het gaat om poorten open gooien, want ik geef me systemen wel de poorten maar de NAT blijft 3. Wat zijn jullie ervaringen hiermee anders ga ik vragen of deze omgeruild kan worden met het ZTE modem en is dit wel mogelijk met glasvezel?

MVG,
DG
 
Phoenix_jeroen
Dit proberen, heeft bij ook gewerkt:

http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=2831#post_14932
 
dglavimans
Allereerst heel erg bedankt voor je reactie Smile Betekend dit dan dat ik al die poorten die ik forward ook nog bij triggeren moet invullen? Want ik heb maar 10 trigger vakjes en weet toch wel zeker dat ik meer dan 10 poorten heb gefoward haha. de PS3 en de 360 doen het perfect alleen de vita en 3ds krijg ik niet op een goed nat-type. :/
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arcadyan of ZTE?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
iRadio via AV Receiver met UTP gekoopeld aan eXperia Arcadyan box KPN Glasvezel diensten : 10 05 okt 2014
WIFI Arcadyan VGV7519 & Engenius ECB350 WiFi : 14 07 aug 2014
WIFI experiabox Arcadyan ARV7519 tablet werkt niet. WiFi : 1 25 jul 2014
Net 1 week Kpn Arcadyan ARV7519, Xbox live werkt nauwelijks.. KPN Internet Storing : 19 16 mei 2014
Advertentie