obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
geen telefoon
Slee
Dit is voor het eerst dat ik gebruik maak van een forum om mijn ongenoegen kenbaar te maken en wel omdat ik het zo verschrikkelijk spuugzat ben dat ik, ondanks allerlei beloftes, geen reactie krijg van de afdelingen technische support en/of de escalatie afdeling. 31 Juli heb ik mijn aanvraagbevestiging in de bus gekregen van mijn all-in pakket glasvezel, internet, tv en telefonie. Mijn neef waarschuwde me al voor KNP glasvezel maar ik ben een optimistisch mens dus vol goede moed. De installateur is netjes geweest (kon idd niet alles in één keer in orde krijgen), internet en tv deed het, hoewel langere tijd zowel internet als tv er geregeld uitvlogen, maar ze doen het nu alleen... ik heb nog steeds geen telefoon. Hoe moeilijk kan het zijn om een telefoonnummer van het ene adres naar het andere te verhuizen. Oké, als het dan niet lukt heb ik (veel)geduld en begrip maar als het zó lang gaat duren en een bedrijf als KPN zijn afspraken niet nakomt en ik met geen mogelijkheid een manager aan de telefoon kan krijgen voor uitleg over zijn/haar afdeling dan word ik het toch echt een keer zat. Als ik zo zou (dis)functioneren op mijn werk had ik een groot probleem. Managers en medewerkers van KPN blijkbaar niet en trouwens, die krijg je toch niet aan de lijn, alleen medewerkers van een callcentre die alles noteren. En dat doen ze heel correct. Ik zou graag een reactie krijgen van mevrouw Kothuis (directeur klantenSERVICE...) op mijn dossier.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Vaste telefoon DX800a Hardware firmware : 4 17 mrt 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Advertentie