obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Bereik Digitenne
elhombre
Hoi,
Ik heb ergens gelezen dat Digitenne in 2008 een landelijk bereik zou hebben.
Echter in Steenbergen (Noord Brabant) is er nagenoeg geen bereik. Ik zit 12 km van een zender af, waardoor ik binnenshuis geen ontvangst heb. Een buitenantenne wil ik niet..

Wie weet wanneer er dan wel bereik is?
Nu ben ik gebonden aan het veel te dure Ziggo, maar er is jammer genoeg geen alternatief...
Gewijzigd door elhombre op 12 juli 2009, 21:46
 
KPNwebcare1
Hallo,

kpn is nog steeds erg druk bezig om in het hele land digitenne beschikbaar te maken.
In sommige gevallen is het signaal te zwak, en dan is het aan te raden om een buitenantenne te plaatsen.
 
hillie
Hallo, ik zou graag digitennen willen, maar een jaar geleden kon dit nog omdat het in mijn postcodegebied nog niet te ontvangen was. Aangezien ik nu nergens meer een dergelijke check (qua bereik) op internet kan doen vraag ik me af of ik er nu van uit kan gaan dat digitenne ook in postcodegebied 8407ez bereik heeft..?? Wie kan het me zeggen?
 
draaimolen

Quote

KPNwebcare1 schreef:
Hallo,

kpn is nog steeds erg druk bezig om in het hele land digitenne beschikbaar te maken.
In sommige gevallen is het signaal te zwak, en dan is het aan te raden om een buitenantenne te plaatsen.


Hoezo te zwak, bij mijn schoonmoeder in nijmegen niet te zwak, maar zeer storingsgevoelig (bv brommer oid).
Ze heeft al een buiten antenne, maar absoluut niet tevreden over de kwaliteit.
 
Henk2304
KPNwebcare1 schreef nu bijna twee jaar geleden dat KPN druk bezig was om Digitenne landelijk dekkend te maken. Nu dus bijna twee jaar later kan ik volgens de postcodecheck nog steeds geen Digitenne bestellen. En Emmeloord ligt toch geografisch gezien niet in één of andere uithoek van Nederland.
Doet KPN daar nog wat aan of wordt er alleen nog maar bezuinigd. Als ik de berichten lees over hoeveel mensen eruit moeten dan hou ik mijn hart vast v.w.b. service en kwaliteit.
L8r, Henk
 
Giant2000
Emmeloord is m.i. geen blackspot, je kan afstemmen op maar liefst 3 zendermasten: Lelystad, Zwolle en Smilde. Misschien heb je daar een buitenantene (a ca. 15 euro) voor nodig heb je dat al eens geprobeerd? Op 'eigen risico' kan je dan telefonisch gewoon een abonnement afsluiten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bereik Digitenne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
digitenne twintuner Frequently Asked Questions : 2 17 mrt 2014
Advertentie