obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Alles in een van KPN
gerardvanmill
Kan iemand mij meer info verstrekken over de kwaliteit van Alles in een van KPN. In het bijzonder de TV ontvangst. In ons dorp is nog geen glasvezelkabel, dus ook geen HD ontvangst.
 
Henk22
Het is dat ik een super hoge down/upload snelheid heb maar voor de rest is de kpn een grote bende, modems die niet goed werken een helpdesk die niet weet waar ze over kletsen. En dan nog maar te zwijgen over de admin. van de kpn.

Nee het is voor mij wachten tot er een andere provider komt die mij een upload en download van 100 mbps kan bieden, dan ben ik weg bij de kpn.
Ene voor de tv via glasvezel zijn de zenders wel oke maar alles wat je extra wil zoals terug kijken of opnemen enzo daar moet extra voor betaald worden.

Dus denk goed na voor je naar de kpn ga
 
gerardvanmill
AngryBedankt voor je bruikbare tip, Ik blijf nog even bij Ziggo, zonder problemen.
 
MartinM
Ik heb prima ervaringen met interactieve tv van KPN.
En eveneens met de helpdesk, proactief en meedenkend!

Waren ze zo maar allemaal.
Ik woon ook in een dorp, dus de hoogste snelheid is ~ 12 mb.
 
gerardvanmill
ShockDit antwoord zet mij weer aan het denken. Het wordt er niet eenvoudiger door.
Maar bedankt voor je reactie
 
field engineer
kpn bied inmiddels op veel plaatsten vdsl aan. hierdoord is i-tv juist uitstekend aan te bieden.
het feit dat er door andere gebruikers geklaagt word over slechte modems en dergelijke, heeft vaak te maken met manier van aanleg en gebruik van bekabeling.
op dit moment is er ook een prioriteit bij kpn om de dorpen en buiten gebieden eerste te voor zien van alles.

@henk22 op dit moment bieden ziggo en upc max 120 mb. kpn daar tegen zit op dit moment in en rodn amsterdam en zijn dit in hoog tempo aan het uit breiden
op 500mb upload 500mb download. en dit zijn pas de begin fase, testen hebben uit gewezen dat er geleidelijk aan opgeschroeft kan worden, naar minimaal 1000 up en down.

hellaas weet ik niet of je alles zelf aan gesloten hebt of dat het door een monteur is gedaan. anders vraag ik me af waar bij u de fout inverband met de slecht verbinding.
 
gerardvanmill
Bedankt voor je uitleg. Ik heb nog geen kpn genomen ik ben eerst aan he t informeren naar andermans ervaringen.
Op dit moment heb ik een abonnement bij ziggo.
 
Henk22
Ik zit zelf al jaren in de IT ik heb geen monteur nodig, daar komt bij dat ik hier een groot gedeelte(intern) met glasvezel werk.
Als sub netwerk heb ik nog utp maar puur voor nood. Het probleem bij kpn is gewoon dat mensen die hun producten tegenwoordig afnemen zelf al veel weten, dus kpn loopt zelf vaak achter op de feiten. Als je zo'n helpdesk medewerker spreekt moet jij als klant vertellen wat er mogelijk is.... En dan hebben we het nog maar niet over de apparatuur die ze leveren.

Nee voor mij geen kpn meer echt niet.

Nu wil ik wel zeggen dat er uitzonderingen zijn hoor ik heb ook wel mensen gesproken die echt wel wisten waar ze over praten, maar dat zijn er niet veel. de meesten hebben een programma voor hun neus waar een bepaalde fout in vermeld staat, en hoe ze die moeten oplossen. Maar het is echt een probleem als je probleem niet voorkomt in hun beschrijving....dan kunnen ze niets...haha wat een helpdesk zeg.
 
field engineer
@henk22. het verschilt ook inderdaad wie je spreekt.
het is alleen altijd zo makelijk afgeven op deze beste mensen, die ook maar hun werk doen.

en dat je al jaren in de it zit zegt weinig. heb zelf 14 jaar in de it gewerkt en zit nu al meerdere jaren in de telecom en dat is een hele andere wereld.

en dat er mensen zijn die veel weten, van het product ????? in wat voor opzicht bedoeld u dat.

de meeste klanten waar ik kom weten toch echt het verschil tussen ads adsl 2 + vdsl shdsl en ethernet over koper niet.
dus achter de feiten aanlopen. ???

kpn is de enigste provider in nederland die een upload en downlaod verbinding via glasvezel heeft van 500/500
 
gerardvanmill
Leuk dat je voor je eigen beroep en werkgever opkom, maar het gaat mij om ervaringen van kpn gebruikers.
Fijne dag verder Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alles in een van KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware : 48 26 aug 2015
opnemen met Motorola VIP 1963 bij Alles-in-1 Thuis-Instal glasvezel? Helpdesk : 6 20 jul 2014
Alles in 1 pakket Helpdesk : 4 12 okt 2013
experiabox neemt niet alles op Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 3 05 sep 2012
Overstap naar Alles-in-één-standaard HetNet : 1 28 mei 2012
Advertentie