obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
KPN en tablet
bkokkelmans
Hallo,
Ik heb bij het kruidvat een tablet gekocht. De tablet werkt op android 4.0 Dit werkt prima. Alleen sommige zaken van KPN niet...

1. Ik wil graag de kpnhotspot app downloaden maar deze is niet beschikbaar in de playstore. Nu is mijn vraag kan iemand mij de installatie file sturen zodat ik hem handmatig kan installeren. Dit werkt namelijk meestal wel.

2. itv online werkt ook niet. Niet via de app (geeft ook aan dat deze voor samsung tab is gemaakt, sowieso raar, waarom niet gewoon standaard voor android?) en via de site van itvonline.nl krijg ik geen beeld...

Graag hulp

groeten,

Bas
 
jeroen3
Het grote nadeel van Andoid t.o.v. iPad is de grote diversiteit van apparaten waar ontwikkelaars rekening mee moeten houden.
Met jouw apparaat hebben de ontwikkelaars nog geen rekening gehouden. Nog even wachten dus.

Via de website gaat het nooit werken, silverlight is niet beschikbaar voor tablets.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN en tablet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
WIFI experiabox Arcadyan ARV7519 tablet werkt niet. WiFi : 1 25 jul 2014
op tablet mededeling: mailbox is vol Frequently Asked Questions : 9 09 mei 2013
Kan niet programmeren via telefoon, tablet of pc Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 3 27 sep 2012
Uitbreiding Interactieve TV Online: nu ook live tv kijken op Android Tablet KPN Nieuws : 1 20 dec 2011
Advertentie