obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
tv en afstandsbediening afstemmen
wgd
ik heb een kpn glasvezel paket en heb 4 tv,s in huis. bij 3 gaat het prima. maar bij de laatste krijg ik de afstandsbediening niet afgestemd op de tv.
als ik alles volg zoals is beschreven gaat het prima. kan alles regelen op de afstandbediening maar als ik de tv uitzet, en dan weer aan doe gaat hij niet meer aan. tv start wel op maar geen beeld. als ik dan het kastje bij de tv uitdoe en weer aan doe krijg ik wel beeld na 1.5 minuut als er verbinding is gemaakt. heb alle code,s al gebruikt. waarom lukt het bij deze niet en bij mijn andere tv,s wel. TV is een Philips led monitor model 221TE2l. wie kan mij helpen
 
cuore verde
Hoi,

Als de tv met de bijbehorende afstandsbediening alleen maar uit de stand-by stand gaat door op 0 t/m 9 of P+/P- te drukken, zal de afstandsbediening van de i-tv ontvanger de tv niet uit de stand-by stand krijgen.
Om de tv dan uit de stand-by stand te krijgen kun je het P+ of P- knopje indrukken op de tv.
- Probeer eens een andere hdmi-ingang in je tv. (bij voorkeur de laagst genummerde hdmi-ingang)
- Of geef in het menu van de tv aan dat de hdmi-ingang waar de i-tv tuner op aangesloten is, een digitale tv tuner is.
- Als je de hdmi-kabel gebruikt is de scart-kabel overbodig.
- Probeer eens een andere hdmi-kabel tussen de tv en i-tv tuner.(bij de action een paar euro)
Dit veranderd niks aan de afstemming van de i-tv afstandsbediening maar misschien onthoudt de tv dan wel de hdmi-ingang als je de tv aanzet.
Met het knopje links onderin op de i-tv afstandsbediening, kun je de ingang op de tv kiezen. (ext.1, hdmi, e.d)
Maar helaas werken sommige tv's niet in combinatie met de afstandsbediening van de i-tv ontvanger.

succes..........
 
wgd
hallo

heb alles geprobeerd
kreeg geen verbinding
denk dat de tv de hdmi uitgang niet herkend
heb nu een scartkabel aansluiting gebruikt en nu is het probleem verholpen
en alle functies werken

dank voor je hulp en uitleg

Gr wgd
 
Henk2304
Wat ook wil helpen (vooral bij Philips) is de HDMI uitgang van de iTV-ontvanger niet op Automatisch maar op 1080i zetten. Wij hebben een Philips waarbij dat de enige instelling is waarbij alles naar behoren werkt. Alle andere instellingen doen het of helemaal niet of gebrekkig. De instelling automatisch gaat standaard naar 1080p50 als je TV dat officieel ondersteund, maar dan zie (en hoor) je echt niets meer, iig niet op onze Philips TV.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv en afstandsbediening afstemmen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gebruik KPN afstandsbediening Hardware firmware : 1 17 jun 2018
snelcode afstandsbediening Salora lcd2420fhdvx-wh Algemeen : 1 10 feb 2017
Afstandsbediening Interact TV en B&O Frequently Asked Questions : 2 26 dec 2014
weigeren vooruitspoelen met afstandsbediening Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 5 06 apr 2014
Code afstandsbediening voor Silva-Schneider TV type LDT60-500HD Hardware instellingen : 1 03 mrt 2014
Advertentie