obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Krijg ik nu ook glasvezel?
keeskaas
Vanmorgen vroeg werd ik wakker door heel veel geboor in mijn straat. Ik zie mannen bezig kabels te trekken, de weg openbreken en weer te betegelen.

Ik dacht dat ik droomde: krijg ik nou eindelijk glasvezel?

Ging naar de heren die bezig waren met werkzaamheden om te vragen voor wie ze kabels trekken. Ik begreep van de hoofdaannemer dat ze voor KPN glasvezelkabel in de grond zetten en doorverbinden. Ik kreeg ook te horen dat de glasvezelkabel in de wijk al ligt.

Mijn vraag is nu: wat betekent dit precies? Gaat KPN binnenkort beginnen met de aansluiting van de diverse huishoudens?
 
jeroen3
Dan moet je daar toch bericht van krijgen, want het moet wel naar je huis toe.
En daar moet waarschijnlijk ook gegraven worden.

Anders leggen ze misschien een extra node aan ergens?
 
Henk2304
Normaal gaat daar een heel media-offensief aan vooraf waarbij gepeild wordt of er voldoende belangstelling is. Dmv. folders, artikelen in de huis-aan-huis-bladen en vertegenwoordigers van glasvezelproviders (als KPN, Lijbrandt e.d.) wordt je bijna doodgegooid met de voordelen van glasvezel en dat je vooral voor moet oppassen niet de boot te missen. Helaas heb ik dit niet uit eigen ervaring (bij ons is de term glasvezel nog totaal onbekend) maar bij diverse familieleden heb ik dit mogen observeren.
Dus: als je van niets weet heb je òf je brievenbus dicht zitten en de bel bij de voordeur uit staan òf er komt nog geen consumentenglasvezel. Je zou op kpn.com bij glasvezel ( http://www.kpn.com/prive/internet/glasvezel-internet.htm ) de postcodecheck kunnen doen.
L8r, Henk
 
keeskaas
Heb net de postcodecheck gedaan en deze gaf het volgende aan:

"Glasvezel is momenteel nog niet leverbaar op jouw adres."

Op de hoofdweg loopt al de glasvezelkabel. In de zijstraten nog niet wat ik heb begrepen. Toevallig woon ik dan in de zijstraat.

Er is nog een offensief gestart bij ons in de buurt.

Dus waarschijnlijk kan ik verder gaan dromen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Krijg ik nu ook glasvezel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Hoe krijg ik een beter wifi signaal??? WiFi : 6 09 aug 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Advertentie