Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Ontvangst digitenne via een module
|
|
Vangoedehuizen |
Geplaatst op 11 July 2012, 21:09
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 09 Dec 2010 |
Op mijn tv/dvd combinatie krijg ik geen digitenne via de module+smartcard. Naar mijn idee zou minimaal het ledlampje op de antenne van digitenne moeten branden. Maar dat lampje brandt dus niet. Dus geen ontvangst van de signalen ? De module zou de benodigde voeding/spanning moeten krijgen via de tv. Maar niet alle tv's leveren die voeding. In dat geval heb je een power inserter nodig, die voor de nodige voeding/spanning zorgt. Maar stel dat de tv wel de benodigde voeding levert en je sluit een power inserter aan. Kan dat fout gaan ??? Kortom wie heeft wijze raad. |
|
|
Henk2304 |
Geplaatst op 12 July 2012, 15:47
|
Expert » Noordoostpolder » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox V10 H369A » Interactieve TV Berichten: 331 Lid sinds: 31 Jan 2011 |
Voor zover ik weet moet je je antenne altijd via de meegeleverde verdeelplug aansluiten op het lichtnet, anders werkt 't niet. Volg de handleiding (ook op http://www.kpn.com/prive/service/handleidingen/Digitenne-handleidingen.htm ).
L8r, Henk
|
|
|
Vangoedehuizen |
Geplaatst op 12 July 2012, 19:32
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 09 Dec 2010 |
De betreffende tv/dvd combi: MT logic staat niet in de lijst van KPN vermeld (helaas). |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ontvangst digitenne via een module', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Digitenne | Algemeen | : 2 | 22 Nov 2016 |
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 13 Mar 2016 |
EPG Digitenne loopt achter | KPN Televisie Storing | : 2 | 29 Jan 2016 |
Geluid niet stabiel bij digitenne | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 2 | 21 Dec 2015 |
digitenne | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 4 | 14 Mar 2015 |
Advertentie