obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Hilversum KPN Glasvezel KAKT in ????
glasblazer
Vandaag contact gezocht met KPN Glasvezel. Internetsnelheid is ingekakt van 30 mbps naar hooguit 10 mbps. Vaak nog minder. Ik heb KPN Brond en de upload snelheid gaat gek genoeg over de 30 mbps heen. Het is iets van de laatste dagen. Nog meer mensen in omgeving Hilversum die dezelfde problemen ervaren? Op verzoek helpdesk alles naar fabriekinstellingen gereset, maar de performance neemt niet significant toe.

Vraag: Kan men vanuit helpdesk achterhalen waaraan het teruglopen van de performance ligt????? Je krijgt van die standaard oplossingen die niks toevoegen. Je gooit de hele boel om, maar je ziet geen verbetering. Paar maanden terug lag de hele boel er uit. Mobiel gebeld en 6 euro later krijg je de mededeling dat hen niets bekend is dat er een storing is. Ondanks toezeggingen wordt je niet geinformeerd wat er aan de hand is en later lees je in de krant dat heel Hilversum down is gegaan.

Ik had tot voor kort te maken met bevriezing van de beelden bij ITV. Dat gaat al een tijdje goed - hiervoor elke 14 dagen resetten - maar nu kakt het Internet fors in. Ben stellig van mening dat gezien de enorme groei met het glasvezel gebeuren zeker niet in control heeft.
Was tot voor kort gematigd tevreden, maar ik word hier allemaal niet vrolijk van.
What's going on en zijn er mensen met soortgelijke ervaringen???? Wat kan ik doen om snel resulaat te krijgen. Reden om voor Glasvezel van KPN te kiezen, was dat de kwaliteit van UPC en de reactie van de helpdesk enorm te wensen overliet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hilversum KPN Glasvezel KAKT in ????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 20 30 sep 2016
Advertentie