Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
uitvallen internet
|
|
kevin |
Geplaatst op 17 May 2012, 22:32
|
Activiteit » zwartsluis » 8064EN » Alles-in-1 Premium » Interactieve TV Berichten: 2 Lid sinds: 17 May 2012 |
een goedendag sinds een poos geleden ben ik overgestapt op alles in een met interactieve tv,hiervoor was ik al klant bij kpn. nu ik overgestapt ben heb ik nogal problemen,mijn internet valt om de haverklap weg,soms wel 15x per dag,ik heb al een paar keer met de klantenservice gebeld maar wordt telkens van het kastje naar de muur gestuurd. de ene keer is het probleem dat de kabel te lang is,de andere keer dat de xperia box te dicht bij een stopcontact zit,enz enz.maar het probleem zit niet bij kpn zeggen ze ik heb een maand geen last gehad maar nu ben ik weer telkens me internet kwijt en wordt een beetje hopeloos, ik hoop dat iemand een oplossing voor dit probleem weet alvast bedankt,,m.v.g kevin |
|
|
Henk2304 |
Geplaatst op 19 May 2012, 11:26
|
Expert » Noordoostpolder » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox V10 H369A » Interactieve TV Berichten: 331 Lid sinds: 31 Jan 2011 |
Als jij zoveel storing hebt moeten ze dat bij KPN helpdesk kunnen zien. Ik heb dat ook wel eens een paar keer gehad en dan kreeg ik (vaak nog dezelfde avond) een monteur langs met een nieuwe ExperiaBox en dan was het probleem verholpen. Gebruik je WiFi of heb je je computer (of zo) bedraad aangesloten? Ik heb de ervaring dat van mijn EB ethernetpoort 1 niet bijzonder stabiel is. De andere poorten doen het wel goed. Ik heb een Windows Home Server en die kan ik niet aan poort 1 koppelen want dan is het binnen een dag bingo. Nu dus op poort twee en geen problemen meer. WiFi doet 't bij mij eigenlijk altijd goed. Maar als jij zo'n bagger verbinding hebt moet je je niet laten afschepen, vragen om tweede lijns ondersteuning en/of desnoods dreigen met contractbeëindiging wegens wanprestatie. L8r, Henk
|
|
|
kevin |
Geplaatst op 19 May 2012, 21:31
|
Activiteit » zwartsluis » 8064EN » Alles-in-1 Premium » Interactieve TV Berichten: 2 Lid sinds: 17 May 2012 |
hey Henk KPN heeft me al een keer een nieuwe xperia box toegestuurd,toen heb ik een kleine maand geen last gehad en nu is het weer raak,,ik heb me allebei me pc's bedraad aangesloten,me laptop op wifi en de telefoon van mij en me vriendin ook op wifi. ik begin toch wel te denken dat het probleem ergens in de xperia box zit,als ik de telefoons en me laptop van de wifi afhaal is het op eens een stuk minder. ik heb ondertussen nog een keer met KPN gebeld,en nu gebruik ik blijkbaar het verkeerde draad van me meterkast naar me xperiabox. maar goed,,misschien wordt het inderdaad tijd om te gaan dreigen, bedankt voor je goede raad groeten Kevin |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'uitvallen internet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
KPN DSL Signal Issue so no internet | Opleveringsproblemen | : 1 | 04 Jun 2020 |
KPN DSL Signal Issue so no internet | Helpdesk | : 1 | 04 Jun 2020 |
Heel erg traag internet..... | KPN Internet Storing | : 2 | 09 Apr 2019 |
Geen internet op wifi | KPN Internet Storing | : 10 | 29 Nov 2018 |
Internet opeens trager | KPN Internet Storing | : 5 | 04 Jan 2018 |
Advertentie