Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
email verzenden
|
|
jbmusch |
Geplaatst op 23 April 2012, 16:02
|
![]() Activiteit ![]() » Duivendrecht » 1115TG » experiabox Berichten: 1 Lid sinds: 23 Apr 2012 |
Na vele weken gebruik onder dezelfde omstandigheden, kan ik sinds vanmorgen géén mail meer verzenden. Foutcode 554. Mails worden opgeslagen in Postvak uit. Met de computer van mijn vrouw kan via dezelfde verbinding wél verzenden !? Zoeken op Google: geen oplossing KPN-assistent: geen oplossing Wat doe ik verkeert ? Bij voorbaat dank (vanuit vacantie-adres in Toscane) j.b.musch@hetnet.nl |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'email verzenden', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Planet IMAP email account op Macbook | Hardware instellingen | : 2 | 14 Mar 2023 |
NAS Synology DS213, email en de Experia Box V9 | Algemeen | : 3 | 15 Jun 2018 |
Email mappen synchroniseren tussen Webmail en Outlook 2016 | Helpdesk | : 1 | 24 Feb 2017 |
Storing internet en email | KPN Internet Storing | : 2 | 16 Feb 2017 |
email wachtwoorden | Helpdesk | : 2 | 07 Jul 2014 |