Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Hdmi kabel
|
|
LastMoon |
Geplaatst op 22 June 2009, 14:47
|
Activiteit Berichten: 37 Lid sinds: 22 Jun 2009 |
Ik heb een hdmi kabel . Ik zou graag mijn hdmi kabel willen gebruiken voor mijn interactieve tv . Maar wil geen hd zenders . Heb nu scart maar scart is analoog . Kan ik mijn hdmi kabel aansluiten zonder hd zenders te gebruiken |
|
|
LastMoon |
Geplaatst op 22 June 2009, 15:27
|
Activiteit Berichten: 37 Lid sinds: 22 Jun 2009 |
Quote LastMoon schreef: Ik heb een hdmi kabel . Ik zou graag mijn hdmi kabel willen gebruiken voor mijn interactieve tv . Maar wil geen hd zenders . Heb nu scart maar scart is analoog . Kan ik mijn hdmi kabel aansluiten zonder hd zenders te gebruiken Ik heb de gebruiksaanwijzing bijde hand . maar wil gewoon alleen hdmi aansluiten zonder hd tv zenders wand daar moet je voor betalen . In de gebruikshandleiding staat als volg Zet tv ontvanger op power zet tv toestel uit verbind de tv en tv ontvanger met elkaar door hdmi wacht tot sterretje in op display in tv ontvanger verschijnt en druk op menu Als het goed is verschijnt in display moo . zet j tv toestel op hdmi in menu verschijnt het firmware configuratie menu druk ok om video te installeren druk nogmaals op ok . blader naar 720p en druk nogmaals op ok blader naar sluiten selecteer opslaan en opnieuw opstarten dat staat er in de gebruiks handleiding. maar wil geen hd zenders . is dat mogelijk . Ik kan het niet beter uitleggenm als dit . vr gr lastmoon |
|
|
KPNwebcare2 |
Geplaatst op 23 June 2009, 11:59
|
Official van KPN Berichten: 256 Lid sinds: 19 Jan 2009 |
Hallo, Interactieve TV + ADSL zend nog geen HD uit. Dus u betaald er ook niet voor. U kunt gerust een HDMi kabel gebruiken. www.kpn.com/webcare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hdmi kabel', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos | Eigen netwerk | : 7 | 16 Dec 2018 |
High-end kabel | Frequently Asked Questions | : 20 | 04 Dec 2015 |
Lijnfouten: afstand of slechte kabel? | Snelheid | : 15 | 08 Dec 2014 |
ouderwetse telefoon kabel. | Frequently Asked Questions | : 4 | 18 Jun 2014 |
UTP kabel fout bij levering Experiabox 8 en 9 | KPN Nieuws | : 1 | 20 Apr 2014 |
Advertentie