obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Slecht geluid met KPN GLASVEZEL
jorgen72
Beste mensen,
Ik heb sinds een paar maanden Glasvezel via KPN met het alles in een pakket "Brons". Het modem wat daarbij zit: ZXV10 H22ON en de tuner Motorola VIP1963. Voordat ik overstapte naar GLASVEZEL, had ik alles via KPN maar dan ADSL (hier was ik tevreden over, alleen wilde ik iets sneller internet up en down). Punt 1: Helaas kan ik de modem niet geheel instellen zoals ik hem wil hebben. Maar het grootste punt, punt 2: vind het het BAGGER GELUID. Als ik een leuke serie of film wil kijken, moet ik het geluid gewoon via Stereo beluisteren omdat ik anders alleen maar midden speaker hoor en via linker en rechter speaker zachtjes blikkerig geluid hoor als ik er met mijn oor tegenaan sta. Ik mag zeggen dat ik een redelijk leuk setje heb staan (Onkyo). Ook weet ik zeker dat alles goed is aangesloten en met de juiste kabeltjes.

Hiervoor had ik KPN ADSL en daarvoor Ziggo nog nooit heb ik last gehad van zo'n slecht geluid! Ook heb ik heel vaak dat het geluid blikkerig klinkt, gewoon niet om aan te horen.

Mijn vraag is of ook andere mensen met KPN Glasvezel last van hebben en hier misschien een oplossing voor hebben.

Ik heb spijt als heren op mijn hoofd dat ik ben overgestapt naar KPN GLASVEZEL.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slecht geluid met KPN GLASVEZEL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod : 2 30 okt 2016
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 21 okt 2016
Advertentie