obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
Experiabox ST780
runescom
Goedeavond,

Ik heb al een aantal jaar deze KPN Experia BOX en ik zou graag toch wel een vervangende willen hebben.

Is het mogelijk om deze bij KPN te laten vervangen?

Deze router functioneerd niet helemaal meer goed, hij herstart een aantal keer per dag vanzelf opnieuw op, en de WIFI verbinding valt wel eens weg voor alle apparaten.

Verder zou ik ook graag N ondersteuning willen, en een 1000Mb LAN poorten.

Is het mogelijk al kaart ik dit aan bij KPN om deze te laten vervangen?

Groetjes,

Runescom
 
highflow
jahoor , je verteld dat je problemen hebt met de 780 en je krijgt gewoon een nieuwe , het kan zijn dat je dan ook wat snelheids winst krijgt mocht je op een vdsl lijn zitten.
Ik denk dat je dan de h220 krijgt , bevalt me wel goed en heb geen spontane restart meer gezien wat ik wel nog eens had met de 780.
 
runescom
Kreeg jij gemakkelijk een nieuwe? Of moest je daar echt keer om keer om zeuren, dan gaat ik morgen maar eens bellen met de KPN support lijn en het verhaal uitleggen.
 
highflow
was geen probleem want de speedtouch 780 had ik al jaren en is gewoon aa vervanging toe en was ook niet geschikt voor vdsl.
 
runescom
Ok harstikke bedankt! Ik ga, vandaag even bellen!

Groetjes
 
Dabomb94
Ik zit er ook over na te denken om mij ST780 te vervangen voor de TG789. Tenminste, ik neem aan dat je deze als vervanging krijgt en niet de ST780. Eigenlijk werkt de ST780 top, maar ik kan met dit type geen gebruik maken van wifi met NOKIA telefoons.

Wanneer je een nieuwe modem aanvraagt, wat zijn dan de consequenties? Is het bijvoorbeeld nodig een monteur deze te laten installeren of kan ik dat zelf? Want op een brief mbt de huidige modem kan ik afleiden dat die toentertijd is geïnstalleerd door een monteur.

Blijven de instellingen bewaart of moet deze opnieuw ingesteld worden?

Kortom, is het een kwestie van de modem vervangen door de nieuwe modem of moet er nog meer gebeuren?

Mvgr. Dabomb94
 
highflow

Quote

Dabomb94 schreef:

Ik zit er ook over na te denken om mij ST780 te vervangen voor de TG789. Tenminste, ik neem aan dat je deze als vervanging krijgt en niet de ST780. Eigenlijk werkt de ST780 top, maar ik kan met dit type geen gebruik maken van wifi met NOKIA telefoons.

Wanneer je een nieuwe modem aanvraagt, wat zijn dan de consequenties? Is het bijvoorbeeld nodig een monteur deze te laten installeren of kan ik dat zelf? Want op een brief mbt de huidige modem kan ik afleiden dat die toentertijd is geïnstalleerd door een monteur.

Blijven de instellingen bewaart of moet deze opnieuw ingesteld worden?

Kortom, is het een kwestie van de modem vervangen door de nieuwe modem of moet er nog meer gebeuren?

Mvgr. Dabomb94


Ik denk dat je de ZTE H220 krijgt als je nu een andere modem toegestuurd krijgt,
alles moet je opnieuw instellen kwa poorten ect en ook je gateway waarschijnlijk in je gehele netwerk.
als je hier beetje bekend mee bent is dat zo gebeurd en handleiding zit er natuurlijk ook gewoon bij.
een optie voor een monteur zou kunnen mischien maar hoeft zeker niet nodig te zijn het is gewoon oude afkoppellen en nieuwe aan de kabels
hangen en een paar instellingen maken via de configpagina.
 
Dabomb94
Bedankt voor je snelle reactie, ik ben een nieuwe modem aan het aanvragen. Wanneer het gelukt is, zal ik dat melden.

Met gataway ben ik niet zo bekend, maar ik denk wel dat dat zal lukken.

Mvgr.
Dabomb94

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 02 2012 23:57:18:
Beetje laat, maar, ik heb zojuist een nieuwe modem aangevraagd. Deed dit eerst via een medewerker van het forum van KPN maar die reageerde niet meer. Paar dagen geleden toch maar gebeld, omdat mijn nieuwe mobiel misschien een nokia lumia wordt (al is dit nog niet zeker, maar dan is wifi geen issue meer Smile.

De medewerker aan de telefoon wist niet welke type opgestuurd zou worden. Krijg hem als het goed is morgen binnen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 02 2012 23:58:10:
Beetje laat, maar, ik heb zojuist een nieuwe modem aangevraagd. Deed dit eerst via een medewerker van het forum van KPN maar die reageerde niet meer. Paar dagen geleden toch maar gebeld, omdat mijn nieuwe mobiel misschien een nokia lumia wordt (al is dit nog niet zeker, maar dan is wifi geen issue meer Smile.

De medewerker aan de telefoon wist niet welke type opgestuurd zou worden. Krijg hem als het goed is morgen binnen.
Gewijzigd door Dabomb94 op 02 mei 2012, 23:58
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experiabox ST780', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie