obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
iTV ontvanger met abbo opnieuw activeren
pinolief
Ik heb iTV genomen waarbij ik de motorola 1853 erbij kreeg.
Leuk klein kastje maar de software/firmware is een drama.

Teletekst is heel smal, net of je dat op een iPad oid leest.
Knoppen op de afstandsbediening kloppen niet met de werkelijkheid of wat in de gebruiksaanwijzing staat.
Een functie om de ontvanger automatisch in standby te zetten na max 4 uur maar de optie NOOIT in standby bestaat niet!!! als je dus lekker lang TV kijkt of op de achtergrond gebruikt om te luisteren (Politiek24!) gaat die dus om de zoveel tijd uit..nee mooie ontvanger.
nou nee dus.

Geruild met de ontvanger van mijn vader, die kijkt niet zoveel.
Hij heeft de motorola 1963, wat een verademing. Teletekst gewoon full screen, standby functie, waar dan? idd zit er gewoon niet in.

Helaas staat zijn abbo met pincode erin en die wil ik graag naar die van mij wijzigen.
Hij heeft een lager pakket dus ik mis een aantal opties.
Met de KPN hd gebeld en ontvanger gereset, firmware naar fabrieksinstellingen en software verwijderd. (stroom vh apparaat af en er weer op, vervolgens gelijk de menuknop op de ab indrukken en je komt in een soort geheim menuutje.)
Maar de ontvanger laad idd alles opnieuw in en begint weer met beeld te geven, er komt geen vraag om de gegevens van je abbo opnieuw in te vullen.
Nu wist de hd het niet meer, men zei dat deze "ruil" niet de bedoeling was waarop ik antwoordde dat ik een ontvanger wens die het doet en geen stomme bugs bevat!

Iemand een idee om de 1963 naar de 1e initiatie te krijgen of hoe ik mijn abbo erin kan activeren?
 
Beau
abonneenummer dient verwijderd te worden. Dit kun je niet zelf. De helpdesk of technische dienst kunnen dit. ADSL helpdesk weet ik niet, glasvezel wel.
 
Giant2000
Dan kan je wel zelf: de ontvanger opstarten zonder de UTP (internet) stekker erin en dan software verwijderen. Na de foutmelding de UTP er weer in en opnieuw opstarten. je krijgt dan wel het menu om je abonneenummer en pincode in te vullen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 21 2012 12:57:25:
Trouwens wel raar dat die nieuwe software niet lekker werkt. Ik heb gehoord dat er in april een firmware update komt naar deze nieuwe menustructuur maar dan hoop ik wel dat deze rare bugs eruit zijn gehaald.
Gewijzigd door Giant2000 op 21 maart 2012, 12:57
 
Stripheld
Als er nieuwe firmware komt, teletekst is niet het enige wat problemen geeft. Na 4 uur gaat de 1853 automatisch op standby en dit is niet uit te schakelen. Dus als je radio luistert, kan dit maximaal 4 uur,leuk als je visite hebt, apparaat gaat vanzef uit. Ik hoop dat ze dit soort problemen er ook uit halen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'iTV ontvanger met abbo opnieuw activeren', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
4K ontvanger Hardware firmware : 2 28 okt 2018
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Radio luisteren via tv ontvanger Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 3 30 dec 2015
Infrarood ontvanger van 2260 elders plaatsen TV-setup boxen : 1 27 mrt 2015
Advertentie