obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
NAT open gelukt!; MW3; Call Of Duty: Modern Warfare 3; Arcadyan ARV7519
KegNot
Wat niet lukte met een Thomson ST780WL is nu wel gelukt met de Arcadyan ARV7519! Smile

De crux zat 'm in de NAT- Special Application instellingen voor multiple connections.
UPnP of poort 3074 met de hand openen in DATA - NAT - Port Mapping is blijkbaar voor MW3 niet voldoende.

Let op:
  1. Ik heb onze spelcomputer IP-adres 192.168.2.200 toegekend.
  2. De instelling voor UPnP (EXTRAS - UPnP - Enable UPnP IGD Device) maakt voor onderstaande niet uit. Ik draai nu met UPnP uit. Dus: géén vinkje bij Enable UPnP IGD Device.
  3. Heb je voor andere spellen UPnP nodig, zet het dan gerust aan. Voor MW3 maakt dat niet uit.
  4. Na elke wijziging heb ik het modem gereboot (EXTRAS - Reboot). Ik weet niet of dit echt nodig is.
  5. Mocht je al heel veel "geprutst" hebben, breng dan het modem terug naar fabrieksinstellingen (EXTRAS - Backup/Restore - Restore to Factory Defaults), dan weet je zeker dat je met een schone lei begint.

Ik heb het volgende gedaan:
  1. Een vast IP-adres ingesteld voor de spelcomputer (START - LAN - Static DHCP)
  2. Poort 3074 forwarding ingesteld voor TCP en UDP naar de spelcomputer (DATA - NAT - Port Mapping)
  3. Poort 3074 opengezet voor multiple connections voor TCP en UDP (DATA - NAT - Special Application)

Zie bijlagen.
KegNot voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door KegNot op 04 maart 2012, 15:46
 
Gameworld
Mooi uitgelegd.
Maar heb al wat andere poorten geopend die Bij mij goed werken.
Duss, Nat type staat weer open, en Gamen maar!
Hopellijk morgen ook nog...
 
killercod20
OOOOh echt bedankt echt waar dank je wel '
COMPLIMENTEN!!!!! je hebt alles duidelijk verteld
 
prutzer
Ik zat al een tijdje te klooien met m'n wii om bij MW3 NAT OPEN te krijgen.Angry

Met de beschrijving van hierboven is het geluk!!Grin

Top bedankt voor de duidelijke omschrijving!
 
Jeffrey84
KegNot, JE BENT MEN HELD!!!Smile

EINDELIJK kan ik 'normaal' met vrienden online spelen!!
Vanavond een BaCo'tje ter ere op jou!!

Dank Dank Dank!!
 
benjayh
LOVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
 
lunatik
kegnot ik heb een aantal vraagjes over je oplossing

ik heb bijv. ip adres 192.168.2.252 voor mijn ps3 en stel het daar in

nu het stuk bij de computer
wat moet ik bij mac adres in vullen bij stap 1 van wat je hebt gedaan (ip adres in gesteld)

bij stap 2 snap ik vrijwel niet wat ik bij de rest moet invullen
bij portmapping staat dit er
No. LAN IP Protocol Type LAN Port Public Port
1

wat moet ik hier allemaal invullen

het zelfde geld bij stap 3

Trigger Port Trigger Type Public Port Public Type Enabled

daar staat dit .. wat moet ik hier allemaal invullen



ik zou je zooo dankbaar zijn als je me dit weet uit te leggen.. ben hier al jaren naar op zoek
 
lunatik
hoe lukt jullie dit ik weet niet wat ik bij de verschilende opties bij nat en bij dat andere dat je moet doen moet in vullen
bij ip staat er bijv. mac.. wat is dit

verder zijn er heel veel opties die je moet invullen.. kan iemand mij helpen?
 
KegNot
@lunatik: Welk type modem heb je? Ik krijg uit je vragen het idee dat je een ander type modem hebt dan ik. Ik heb ook geen PS3, dus ik kan je daar ook niet mee helpen. Ik heb buiten het forum om een reactie gehad dat het wel gelukt was met een PS3, dus de aangegeven modeminstellingen werken blijkbaar ook voor de PS3.

Hoe dan ook: zoek iemand in je vrienden/kennissenkring die wat meer weet van modems en netwerkinstellingen en mijn instructies snapt. Die persoon heeft het vermoedelijk zo voor elkaar.
Succes!
 
Louie
heey kegnot is dit echt zo? want ik hoop dat dit met call of duty modern warfare 2 ook zo het geval is groetjes maat! Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT open gelukt!; MW3; Call Of Duty: Modern Warfare 3; Arcadyan ARV7519', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
Poorten 22,80 en 443 staan open Eigen netwerk : 9 26 jan 2016
Open Poorten KPN Glasvezel Routers : 4 06 nov 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
Advertentie