obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
hulp nodig
Mitchell
Wie kan mij bij het volgende helpen:
ik heb sinds kort interactieve tv van kpn en daarbij zit zo'n leuk kastje.
echter heb ik geen goede mogelijkheid om deze ontvanger goed kwijt te kunnen zonder dat deze in de weg staat.
Ik heb wel die 'draadloze' stekkers waardoor het al iets gemakkelijker wordt, echter las ik over de ci+ chips en
vroeg hierbij af of deze mogelijk waren te gebruiken om dat signaal dus draadloos door te krijgen of moet ik
hierbij per se een apart abonnement afsluiten?

Groeten,
 
Henk2304
Helaas voor jouw, de ontvanger moet dicht bij je TV staan (niet verder dan de lengte van een HDMI- of als het echt niet anders kan SCART-kabel).
CI+ wordt alleen gebruikt icm. de interne DVB-C tuner van je TV. Daar heb je bij KPN niets aan want die leveren alleen hun eigen losse TV-ontvangers (Motorola VIP1963) mee. CI+ kan alleen gebruikt worden als je TV-signaal via een coax-kabel je TV ingaat (dus b.v. bij UPC of Ziggo). Een CI+-module met abo insteekkaart steek je direct in een CI+-slot van een TV.

De Draadloze Verbindings Set (DVS) bestaat uit twee delen en is er alleen om je in staat te stellen je TV-ontvanger (met je TV) in een andere ruimte te zetten dan je ExperiaBox (EB, het "modem"). Je sluit één deel van de DVS aan op de EB, Het andere deel sluit je aan op de TV-ontvanger (in een andere ruimte). Je kunt je TV niet rechtstreeks op een DVS aansluiten.

Leuker kan ik het niet maken.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hulp nodig', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwbouw: wat heb ik nodig? WiFi : 5 10 nov 2017
Hulp met Experia Box V10 en Tp link router Eigen netwerk : 8 23 jan 2016
[NAT TYPE] Hulp of KPN moet het wijzigen Hardware instellingen : 1 30 jun 2013
Dringende Help Nodig A.U.B Frequently Asked Questions : 4 22 aug 2012
Hulp nodig VPN maken in SBS2003 met Experiabox TG787v Helpdesk : 1 24 jan 2012
Advertentie