obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Experiabox Gigaset sx 552 en Apple Timecapsule
pati
Hi
Ik heb een Experiabox Gigaset sx 552 die is geinstalleerd op de boven etage ik gebruik de wifi opties op alle etages maar in de woonkamer is het signaal veel te zwak. Ik heb ook een Apple Timecapsule en die kan dienen als wifi netwerk uitbreiding. Deze TC staat op de beneden etage en is via ethernet kabel verbonden aan de Experiabox en alle wifi aangesloten apparaten zijn beveiligd via WPA/WPA 2 - PSK en MAC adres authorisatie via de Experiabox.
De TC settings zijn OK (via airport utility programma geen meldingen) en TC staat in brugfunctie

Probleem blijft dat ik nog steeds geen goed wifi signaal op de beneden etage krijg!

Weet iemand of er specifieke instellingen nodig zijn op de Gigaset, weet bv niet of ik de WDS functie moet/kan gebruiken en hoe in te stellen of dat het nodig is om in de local network settings de TC toe te voegen met MAC-adres settings en IP adres.
Kan ook op mijn Gigaset zoals aangegeven de wifi niet afsluiten want die gebruik ik ook op de bovenste etage.


Gigaset sx 552 WLAN dsl
Timecapsule 1TB
Apple iMac
Airport configuratie programma versie 6.0
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experiabox Gigaset sx 552 en Apple Timecapsule', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie