obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
ITV-online werkt niet
woudenberg6
Hallo,

ik heb al sinds november glasvezel zilver van kpn. Ik krijg alleen steeds dezelfde melding systeem is niet beschikbaar, er is een onverwachte fout opgetreden. Wie kan me hiermee helpen de helpdesk kan/wil me niet helpen en ik wil toch graag op mijn laptop itvonline kijken. Windows 7, google chrome en silverlight (nieuwste versie) allemaal goed geinstalleerd. Please help!
 
Henk2304
Heb je al eens gerprobeerd met Internet Explorer? En doe je het wel via je eigen Experiabox? Buiten je "eigen" netwerk werkt het niet volledig (wel programma gids met opnameprogrammering maar geen live TV-beelden).
L8r, Henk
 
DustPhyte
Beste,

na veel proberen en overal tips te zien staan heb ik het laten rusten.

Silverlight was slecht ondersteund door google chrome, natuurlijk dan ook maar getest met internet explorer zonder succes.

Gisteren dan maar is opnieuw gekeken in google chrome of ik niet iets over het hoofd aan het zien was.

Rechtsklik op het speelvenster van ITV online,

dan komt er silverlight te staan.

aanklikken

dan het tabje: toepassingsopslag aanklikken.

linksonder toepassingsopslag inschakelen aanvinken als dit nog niet gedaan is. Dat was wat er fout stond bij mijn computer.

En opeens werkte alles...

itvonline
Gewijzigd door DustPhyte op 06 maart 2012, 20:35
 
tdr
Leve DustPhyte,
Hoe simpel kan het zijn. Na van alles te hebben vernieuwd werkt het na de gouden tip.
Dikke min voor KPN technische dienst, die dit niet kon verzinnen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ITV-online werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie