obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Sloom internet
Daanthju
Hallo forum gebruikers,

Ik heb al een aantal jaar het internet premium pakket van internet maar nu blijkt het dat ik voor 50mbps betaal maar maar 13 mbps binnen krijg! Ik heb dus direct de kpn gebeld en zij zeggen dat kan ook helemaal niet u kunt dat helemaal niet ontvangen wij hebben dus 3 jaar lang veel te veel betaald. Hij heeft ons 1 pakket lager gezet naar 30mbps toen der tijd wisten wij nog niet dat we 13 mbps binnen kregen. maar daar kwamen wij een week later achter. Wij weer met de kpn bellen, ja dat kunt u wel ontvangen maar u moet uw modem/router beneden in de meter kast zetten. Nou dat hebben we gedaan, en er is dus geen verschil! Weer met de kpn gebeld zeggen ze ow dat is vervelend maar daar kunnen wij niks aan doen. Binnen 5 jaar heeft u waarschijnlijk wel glasvezel dus dan heeft u sneller internet. Het enigen wat ik voor jullie kan doen is de centrale resetten... dat hebben ze gedaan want ons internet is dus gewoon slomer geworden (niet veel weliswaar maar toch) iemand die advies heeft?


Actief:   1 dag, 6:53:09

DSL-type:   ITU-T G.992.5

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]:   1.028 / 12.880

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [B/B]:   0 / 0

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]:   12,1 / 19,1

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]:   17,4 / 33,5

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]:   6,8 / 5,7

Systeem Leveranciers-ID (lokaal/extern):   TMMB / ----

Chipset Leveranciers-ID (lokaal/extern):   BDCM / BDCM

Frameverlies (lokaal/extern):   0 / 0

Signaalverlies (lokaal/extern):   0 / 0

Voedingsverlies (lokaal/extern):   0 / 0

Verbindingsverlies (extern):   -

Foutseconden (lokaal/extern):   356 / 0

FEC-fouten (verzenden/ontvangen):   1.005.114 / 14

CRC-fouten (verzenden/ontvangen):   498 / 0

HEC-fouten (verzenden/ontvangen):   9.422 / 0
 
Woy
Ik weet niet waar je internet voor gebruikt maar er bestaat ook nog een 8 mbps abo van KPN. Betaal je in ieder geval ook minder.

En als je wilt overstappen kun je overwegen:
- ADSL (bv van Telfort, op hun website kun je de verwachtte snelheid opvragen)
- Kabel (moet je meestal wel ook TV bij de kabelaar afnemen - dat je het maar weet)
- Glasvezel?

En als je het gevoel hebt bekocht te zijn zou je een klacht kunnen indienen of juridische stappen kunnen ondernemen, maar ik vrees dat het een zinloze actie wordt waar je alleen maar energie en frustratie aan kwijt zult zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sloom internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Internet opeens trager KPN Internet Storing : 5 04 jan 2018
Advertentie