obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
ik heb een h2020n van kpn glasvezel en ik krijg voor mijn playstation 3 mijn poorten niet open
sjorsGEMERT
wij hebben een experiabox van kpn een h2020n en ik krijg mijn poorten niet opengezet wij hebben in het verleden oook al eens een experiabox gehad alleen toen was het nog niet glasvezel en mede daarom was ik overgestapt naar upc omdat ik niet mijn poorten open kon zetten Maar ons pap die wilde graag bij kpn omdat glasvezel beter zou zijn zodoende zijn we nu weer bij kpn gegaan en hebben we nu glasvezel alleen nu zit ik dus weer met het zelfde probleem als toen dat ik niet mijn poorten open kan zetten om met iedereen te kunnen gamen dus ik dacht meteen weer aan toen want toen moesten we ook kij lang wachten op een update van kpn die zij maar uitstelden en uitstelden dus daar was ik eigenlijk wel klaar mee maar ik hoop dat ze nu wel een oplossing hebben gevonden dat dit probleem helemaal verholpen is en dat we gewoon weer normaal online kunne gamen want dat is toch wel noodzakkelijk voor een hardcore gamer als dat ik zelf ben..

met vriendelijke groet rob
Gewijzigd door sjorsGEMERT op 20 januari 2012, 14:20
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ik heb een h2020n van kpn glasvezel en ik krijg voor mijn playstation 3 mijn poorten niet open', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Advertentie