Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Vraagje over snelheid verhoging
|
|
dinges |
Geplaatst op 31 May 2009, 09:33
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 08 Feb 2009 |
Beste KPN medewerker, Internetplusbellen bestaat in drie varianten, basic, extra en de snelste (weet ff de naam niet.) Ok voorbeeld: als nieuwe klant sluit ik IPB extra af, ik krijg 8mbits down en 1 mbits up. Nu ben ik bestaande klant: ik wil via Mijn KPN upgraden van basic naar extra en dan, down snelheid 8mb klopt! maar upsnelheid 512kbps????? Waarom is dat??? Je betaald net zoveel als die nieuwe klant die 1mbits up krijgt maar als je als bestaande klant wil upgraden dan krijg je maar 512kbps up? Hier even het voorbeeldje wat ik vanaf mijn kpn gekopieerd heb: Ik wil mijn pakket per direct en met behoud van mijn contractstermijn wijzigen in*: InternetPlusBellen Extra € 50,00 Internet: Download = tot 8 Mb/s, Upload = 512 Kb/s. Bellen: Altijd gratis bellen naar vaste nummers in NL, VoiceMail, doorschakelen, Nummerweergave en Blokkeerservice. Modem: Gratis in bruikleen. Mailboxen: 5 mailboxen (POP3) met 5 aliassen. Webmail: Ja. Homepage: 50 MB. Virusscanner: Ja, gratis. Spamfilter: Ja, gratis. |
|
|
KPNwebcare2 |
Geplaatst op 02 June 2009, 12:23
|
Official van KPN Berichten: 256 Lid sinds: 19 Jan 2009 |
Hallo, We nemen het direct in behandeling. U hoort nog van ons. www.kpn.com/webcare
|
|
|
dinges |
Geplaatst op 04 June 2009, 18:02
|
Dank je wel, ben erg benieuwd? |
|
|
dinges |
Geplaatst op 07 June 2009, 09:34
|
Stef, heb je al meer info? Ik wil graag upgraden... |
|
|
dinges |
Geplaatst op 10 June 2009, 12:03
|
Laat maar, ik hoef het niet meer te weten, ben bezig met kijken naar andere providers. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraagje over snelheid verhoging', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
V12 modem en nordVPN Snelheid | Snelheid | : 3 | 22 Apr 2023 |
Snelheid op PC | Snelheid | : 8 | 15 May 2019 |
Snelheid plotseling te laag | KPN Internet Storing | : 7 | 18 Jan 2018 |
Snelheid internet | Snelheid | : 3 | 20 Aug 2017 |
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? | KPN Buitengebied Snelheid | : 1 | 04 May 2017 |
Advertentie