obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Waarom is mijn Xbox nu traag met glasvezel van KPN
kesse002
Vrijdag ben ik overgegaan van UPC naar KPN glasvezel. Mijn zoon heeft een Xbox , echter nu blijkt dat tijdens bepaalde spellen dat het beld vertraagd of dat tijdens FIFA 2011 of 2012 de spelers achter volgd worden door zichzelf.
Wie heeft en tip voor een radeloze vader met en puber zoon :-)

Groet,

Arthur
 
levoTNTO
Hallo Arthur.

mijn verstand over internet zelf is helaas niet zo goed. Ben maar 17 jaar.

Kan het zijn dat je zoon nu op draadloos netwerk zit?
Probeer anders eens een internet kabel in de xbox te stoppen. En kijk of het probleem dan verholpen is. Als dit het geval is. Is er slecht(draadloos) berijk.

doe voor de zekerheid ook maar een speedtest op www.speedtest.net
Hier zie je de snelheid die je maximaal kan bereiken, en dus kan je vergelijken of hij ongeveer overeen komt met het gene waar je voor betaald (LET OP: Gebruik zo min mogelijk internet snelheid tijdens deze korte(10 seconden lange) test)

Ik neem aan dat hij tijdens FIFA 11 en 12 online speeld.

Als het goed is kan je bij de xbox controleren hoe de verbinding met jou naar XBL (Xbox Live Network) is. Ze testen hier ook of er poorten zijn die worden geblokeerd. Vaak is dit te verhelpen op 'UNPN' aan te zetten in de router.

Als het word geblokeerd, of er moeilijkheden zijn(wat vaak in het begin van het spel word aangegeven als je online gaat) moet je de poorten openen. Dit kan via de router. Voor FIFA 12 moet je poort 3074 openen zetten.

Als je meer wilt weten over welke poorten je moet openen en hoe. Kijk dan op deze website http://portforward.com/ (klik CTRL + F om makkelijk uw router te zoeken)
Klik op uw router. Zoek dan het spel(bijv FIFA) let goed op. Je moet wel de XBOX360 versie pakken, en niet de PC versie.


succes.

Levi Buck.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom is mijn Xbox nu traag met glasvezel van KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
traag internet Algemeen : 2 14 dec 2016
Advertentie