obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
interactieve tv online
renee
weet iemand hoe ik onderstaand kan oplossen

nadat ik ben ingelogd en een programma op de pc wil bekijken krijg ik deze melding
``U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.``

thx
 
Henk2304
Doe je dit thuis (dus via je eigen ECool of op locatie?
L8r, Henk
 
renee
hi henk
doe dit thuis
vanuit experiabox bedraad naar pc
maar ook via wifi naar laptop ontvang ik hetzelfde bericht
 
Henk2304
Ik vroeg daarom omdat je schreef dat je inlogde. Dat hoef ik thuis helemaal niet, dat gebeurt bij mij automatisch, ik neem aan omdat ik "achter" m'n EB zit. Als je het elders zou doen dan moet je wel inloggen maar kun je geen TV kijken, alleen maar programma's programmeren voor opname.

Dat jij moet inloggen is voor mij een indicatie dat er iets niet goed is (bij KPN?) en juist doordat je moet inloggen "denkt" het systeem dat je niet achter je eigen EB zit en kun je dus geen TV kijken maar alleen maar opnames programmeren, dat lukt waarschijnlijk wel bij je?

Ik denk dat je ff de klantenservice moet bellen en het probleem uitleggen. Misschien kunnen ze iets resetten?

Suc6!
L8r, Henk
 
ossit
Ik heb hetzelfde probleem als Rene. Vandaag mijn iTV aangesloten (Ik had al internet en bellen via KPN glasvezel). De TV werkt prima. Op mijn laptop wordt ook mij gevraagd in te loggen, maar vervolgens komt hetzelfde scherm weer terug! Op mij Android tablet wordt me ook gevraagd in te loggen, daar lukt het inloggen wel, maar krijg ik ook de melding dat er geen verbinding met het thuisnetwerk is. Beiden uiteraard via WiFi.
Hoe zou mijn laptop moeten weten dat er iTV gekeken kan worden zonder inloggen? Beveiliging of poort probleem?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 31 2011 19:07:53:
Probleem wordt opgelost. Zie antwoord van KPN:

Op 31 december heeft u een e-mail gestuurd waarin u aangeeft dat u nog geen gebruik kunt maken van ITV Online.

Voor het daadwerkelijke gebruik van ITV Online dient eerst een interne administratieve verwerking plaats te vinden. Dit vindt tweewekelijks plaats voor nieuwe aanmeldingen. Ik raad u aan vijf werkdagen af te wachten. Daarna dient u probleemloos in te kunnen loggen op de dienst via beide apparaten.
Gewijzigd door ossit op 31 december 2011, 19:07
 
renee
Het probleem bij KPN aangekaart.
Na even zoeken bleek dat er een IP instelling verkeerd stond bij de KPN.
Nadat ze eea hadden aangepast werkte itv online weer.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactieve tv online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 04 nov 2016
Advertentie