Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
TV geluid via stereo installatie faseverschil
|
|
dhzwerkplaats |
Geplaatst op 29 December 2011, 06:08
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 29 Dec 2011 |
Ik kan het TV-geluid via mijn stereo installatie laten lopen. Ik heb glasvezel van KPN. Aansluiting: Eerst de Experia box, dan een switch en dan de TV-ontvanger (die bij het KPN-pakket zit) vervolgens de stereo set. Alle verbindingen lopen via kabels. De verbinding tussen KPN TV-ontvanger en de stereo is circa 5 meter. Helaas loopt het geluid dan net iets te laat waardoor beeld en geluid niet synchroon lopen. Wat kan ik daar aan doen? Gewijzigd door dhzwerkplaats op 29 December 2011, 06:17 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV geluid via stereo installatie faseverschil', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Installatie KPN compleet | Opleveringsproblemen | : 3 | 26 Aug 2019 |
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 2 | 21 Oct 2016 |
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid | KPN Glasvezel diensten | : 3 | 15 Apr 2016 |
geen telefoon na installatie KPN compleet | KPN Telefonie Storing | : 8 | 21 Dec 2015 |
Geluid niet stabiel bij digitenne | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 2 | 21 Dec 2015 |
Advertentie