Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Snelheid KPN-Extra
|
|
wingie |
Geplaatst op 23 December 2011, 08:18
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 20 Feb 2010 |
Ik heb het 3-1 pakket extra met een internet snelheid van 30 mb, de max.snelheid die ik krijg is 10 mb,kan iemand mij uitleggen hoe dit komt? |
|
|
douglas |
Geplaatst op 27 December 2011, 12:27
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 3 Lid sinds: 20 Dec 2011 |
Beste Wingie, Ik heb ook het 3-1 pakket extra van kpn, maar krijg inderdaad ook maar 10mb. Dit komt omdat een gedeelte van de internetsnelheid gereserveerd is voor interactieve tv. Echter ik vind de snelheid daarmee nog steeds te laag. Met vriendelijke groet |
|
|
bergs315 |
Geplaatst op 27 December 2011, 15:08
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 3 Lid sinds: 30 Nov 2011 |
Beste Wingie, Ik heb ook een 3-1 pakket extra van kpn. Ik krijg al een hele tijd 20mb. Dat stelt mij teleur omdat uit de reclame campagne van de KPN blijkt dat ik recht heb op 30 mb en dat ik tot op heden helemaal niets gemerkt heb van de snelheidsverhoging |
|
|
wingie |
Geplaatst op 28 December 2011, 15:35
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 20 Feb 2010 |
Beste Douglas, Bedankt voor je reactie,20 mb is al heel wat maar inderdaad te weinig. Heb jij bekabeld internet? , dit maakt wel veel uit voor de snelheid,ik werk namelijk draadloos dus wel iets langzamer,vandaag op nieuw getest 8 mb. Ik overweeg om naar een andere provider te gaan,vrienden van mij hebben upc en krijgen wel waar voor hun geld. Met vriendelijke groet. |
|
|
douglas |
Geplaatst op 28 December 2011, 15:56
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 3 Lid sinds: 20 Dec 2011 |
Hallo Wingie, Wij hebben draadloos internet, maar ik heb het internet ook bekabeld getest, echter de snelheid verschilt hierdoor niks. Mocht je sneller internet willen, dan zul je inderdaad moeten overstappen (helaas bij ons niet mogelijk). Probeer de speedtest maar eens tijdens het televisie kijken, dan blijft er maar 400kb/seconde over! Met vriendelijke groet |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid KPN-Extra', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
V12 modem en nordVPN Snelheid | Snelheid | : 3 | 22 Apr 2023 |
Snelheid op PC | Snelheid | : 8 | 15 May 2019 |
Snelheid plotseling te laag | KPN Internet Storing | : 7 | 18 Jan 2018 |
Snelheid internet | Snelheid | : 3 | 20 Aug 2017 |
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? | KPN Buitengebied Snelheid | : 1 | 04 May 2017 |