Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
snelheid
|
|
bergs315 |
Geplaatst op 15 December 2011, 20:42
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 3 Lid sinds: 30 Nov 2011 |
Enige tijd geleden heeft de KPN geadverteerd dat de download snelheid van mijn abb KPN EXTRA verhoogd zou worden van 20MB/sec naar 30MB/sec. Ik heb twee keer telefonisch contact gehad met de technische dienst en twee keer verschillende antwoorden gehad. Ik leest op dit forum dat er experts zijn die een beoordeling kunnen geven over de ADSL statistieken. Mijn statistiieken luiden DSL-verbinding Koppelingsinformatie Actief: 40 dagen, 11:27:17 DSL-type: ITU-T G.992.5 Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.030 / 20.614 Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [B/B]: 0 / 0 Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]:12,3 / 18,6 Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]:6,7 / 12,5 SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]:8,0 / 5,9 Systeem Leveranciers-ID (lokaal/extern):TMMB / ---- Chipset Leveranciers-ID (lokaal/extern):BDCM / BDCM Frameverlies (lokaal/extern):0 / 0 Signaalverlies (lokaal/extern):0 / 0 Voedingsverlies (lokaal/extern):0 / 0 Verbindingsverlies (extern):- Foutseconden (lokaal/extern):449 / 0 FEC-fouten (verzenden/ontvangen):10.190.063 / 79 CRC-fouten (verzenden/ontvangen):589 / 2 HEC-fouten (verzenden/ontvangen):14.631 / 12 Is er iemand, die op basis van deze informatie kan verklaren, dat mijn download sneldheid niet verhoogd kan worden van 20 Mb/sec naar 30 MB/sec en de uploadsnelheid niet verhoogd kan worden van 1 MB/sec naar 3 MB/sec Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 08 2012 19:04:43: Ik heb het voor elkaar! Je moet de verkoop afdeling van de KPN bellen met het verzoek om de ADSL verbindinding om te laten zetten naar een VDSL te zetten. Om een idee te krijgen of dit gaat lukken moet je een postcode check doen en te kijken of in aanmerking komt voor het abb premium. Als dit mogelijk is, dan moet het mogelijk zijn om de ADSL verbinding om te laten zetten naar een VDSL verbinding binnen het bestaande abb KPN EXTRA. Je krijgt dan een VDSL splitter en vervolgens kan de technische helpdesk de ADSL verbinding omzetten naar een VDSL verbinding. Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 13 2012 21:42:36: Toegezonden VDSL splitter was helemaal niet nodig. De ter zake kundige medewerker van de technische HELPDESK wist zelfs te vertellen dat de ADSL splitter ook verwijderd kon worden. Dit was allang niet meer nodig. Sinds vandaag ben ik een gelukkig mens, omdat binnen het bestaande abb KPN EXTRA is het mogelijk om de beloofde snelheidsverhoging voor downloaden van 20MB naar 30 MB en de upload snelheidsverhoging van 1MB naar 3 MB te realiseren, nadat ik op dit forum het advies gekregen heb van bommetje om de KHD te bellen met het verzoek om de ADSL lijn verbinding om te laten zetten naar een VDSL verbinding. Wat ik alleen niet begrijp is waarom de KPN dit niet uit eigen beweging doet en dat de klant hierom moet vragen Gewijzigd door bergs315 op 13 January 2012, 20:42 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
V12 modem en nordVPN Snelheid | Snelheid | : 3 | 22 Apr 2023 |
Snelheid op PC | Snelheid | : 8 | 15 May 2019 |
Snelheid plotseling te laag | KPN Internet Storing | : 7 | 18 Jan 2018 |
Snelheid internet | Snelheid | : 3 | 20 Aug 2017 |
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? | KPN Buitengebied Snelheid | : 1 | 04 May 2017 |