obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Experiabox H220N vs Portforwarding
FvHuizen
Beste lezers,

Sinds twee weken zit ik ook op glas van KPN en heb een Experiabox H220N in gebruik.
Op dit forum zijn al meerder vragen gesteld over portforwarding maar volgens mij staat er nergens een bruikbaar antwoord.

Ook ik heb problemen om de Portforwarding werkende te krijgen.
Wat ik wil is via DynDNS mijn IP cam - die ik een fixend IP adres heb gegeven en dit ook in de software van de experiabox heb vastgelegd (tabblad network / LAN / DHCP binding) - bereikbaar maken van buitenaf over een poort die ik heb aangemaakt op de experiabox (tabblad portforwarding).

Deze manier van werken heeft in de vorige situatie (UPC) altijd gewerkt maar met de experiabox kom ik niet bij de IP cam.
Als ik met een openport tool de poort die ik voor de IP cam heb opgezet benader krijg ik keurig de bevestiging dat deze benaderbaar en zichtbaar is.

Maar als ik op de Dynamische DNS / of het externe IP adres dan krijg ik geen verbinding.

Ik weet dat er veel mensen zelfde soort problemen ervaren.
Graag een reactie met een oplossing en heldere uitleg.


Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 25 2011 11:16:43:
Inmiddels heb ik uitgevogeld hoe het allemaal geconfigureerd moet worden.
Zie mijn topic in deze lijst.


Handleiding Poortforwading ZTE H220N - IP camera - Webserver
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experiabox H220N vs Portforwarding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie