Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
afstansbediening motorola
|
|
jan123kpn |
Geplaatst op 17 November 2011, 19:06
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 17 Nov 2011 |
mijn afstandsbediening zet ook mijn 2de tv op een andere zender. als de 2de tv aan het opnemen is met de videorecorder gaat die op een andere zender en dat is niet de bedoeling. wie kan mij helpen? ik heb dus 2 digitale ontvangers van kpn. |
|
|
Rattenplan |
Geplaatst op 04 December 2011, 13:03
|
Activiteit » Almere » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox V10 H369A » Interactieve TV Berichten: 23 Lid sinds: 25 Feb 2010 |
Ik denk, dat je het probleem en de situatie beter moet beschrijven. Misschien kan ik je dan vertellen hoe het zou moeten zijn, of wat je zou kunnen doen. Staan beide digitale ontvangers naast elkaar ?? en zo ja, waarom ? Maak eens een foto hoe het aangesloten zit |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afstansbediening motorola', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Reset EB V8 Motorola VIP1853 | Helpdesk | : 1 | 22 May 2016 |
Motorola VIP 1963 upgrade | TV-setup boxen | : 2 | 18 Jan 2015 |
Offline films kopieren Motorola VIP963 | Hardware firmware | : 3 | 23 Dec 2014 |
motorola vip1960 | Hardware instellingen | : 1 | 04 Nov 2014 |
tijd naar standby Motorola VIP 1963? | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 4 | 14 Oct 2014 |
Advertentie