obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
NAT type 2 blijft strict (ps3 + mw3)
R1qq
Hallo,

Tomson speedtouch 780

Ik heb problemen met mijn playstation 3 en online game, vooral met de nieuwe game MW3,

Ik heb UPnP beschikbaar, heb NAT type 2 maar heb nog steeds de melding NAT type strict, hierdoor ondervind ik dus veel lagg en slecht host migration.

komt er op neer kom bijna nergens in een spel, en als ik er in kom heb ik heel veel lagg.

Wat zijn mijn opties nog om er voor te zorgen dat ik NAT type open krijg.

Ip adres kopelen van PS3? Porttriggering.


Hoop op een snel antwoord met de oplossing


Gr R1qq
 
halvekip ps3
Probeer is eerst modern warfare 2 erin te stoppen kijken wat er dan staat als er dan open staat bij multipl haal de disc eruit en stop modern warfare3 erin als het goed is staat deze nu ook op open bij mij is het gelukt had ook nog de moden gereset naar fabrieks instellingen maar probeer het eerst zonder succes
 
Dobbeltje_
Halve kip , doe je dit nou elke x als je wil gaan spelen ?!
want dan is het niet echt de oplossing..
ik heb het zelfde probleem , Poorten (MW3) 3074 , 27000-27050 opengezet
static ip address, Upnp actief ... NAT type 2 maar toch Strict

Some help plz !
 
halvekip ps3
Zal morgenkijken zou zeggen doe hem aan en uit kijken wat er gebeurt ligt denk ik eerder aan de game dan aan modem want gesloten is gesloten toch
 
R1qq
bedankt voor de antwoorde,

ja ik heb al eens gebrobeerd mw2 dan mw3, ja dan wordt strict open, ook als ik hierna playstation uitzet en weer aan is nog steeds open. maar de dag er na is weer strict.

Dit licht momenteel dus niet 100% aan de router. maar aan de instellingen die ze veranderd hebben bij infinitiward.

MW2 loopt goed, en bo en mw3 hebben ze dus niet deze opzet gebruikt spijtig genoeg.

momenteel zou ik niet meer weten wat ik moet doen. om trict weer open te krijgen want steeds mw2 naar mw3 is belagelijk.

TIP: als je mw3 speelt, zet in mutlyplayer bij opties uit dat ze je games filme. vermindert lagg. en hope dat ze snel patch heb 1 jaar bo gespeeld met strict zonder al te veel problemen.


Iemand toch een oplossing hoor het graag

gr R1qq
 
halvekip ps3
Ja klopt zag ik ook dat ie weer op strict stond maar hwb gister de hele avond nog op strict gespeeld en ging probleem loos maar in ieder geval bedankt voor de tip ligt denk ik ook hoor bij de uitgever grtjes
 
stoney1123
beste tip is denk toch overstappen naar ziggo.

ik heb dit probleem all me al me cod games.
heb al alles geprobeerd maar niets mag helpen.
ik ga in januari overstappen naar ziggo.
ziggo heeft zo soort problemen niet en een klantenservies die je wel wilt helpen!

ik ben klaar met die KUT kpn!!!!

grt. pascal
 
halvekip ps3
Hahaha lol dit is zeker de oplossing jij wwrkt zeker bij ziggo wakker worden het is allemaal 1 pot nat maar succes bij ziggo
 
R1qq
Klopt,

het is allemaal een pot nat. alle providers hebben hier last van, zo wat ik de laatste dagen gelezen heb. De logica is verweg. waarom heeft die wel hier last vanen da anderen niet?

Portforwarding helpt niet. maar wat zijn de risico's hier eigenlijk van als je de poorten openzet (kopelt aan een game en de game toevoegen aan je ps3 als dit de goede manier is)

iemand?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 14 2011 12:37:03:
PS.

Goeie tip (zelf mee bezig)

Dan maar mw3 uitspellen ff alle trofeen halen. tot multyplayer eindelijk fatsoenlijk gepatch is.

Hopen dat het snel gebeurd.

R
Gewijzigd door R1qq op 14 november 2011, 12:37
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NAT type 2 blijft strict (ps3 + mw3)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe app KPN ITV blijft maar laden. KPN Glasvezel diensten : 7 28 apr 2018
Code afstandsbediening voor Silva-Schneider TV type LDT60-500HD Hardware instellingen : 1 03 mrt 2014
nat type veranderen Experia Box, ST780 Eigen netwerk : 1 10 dec 2013
tijdbalk blijft staan bij afspelen opnames Algemeen : 1 04 nov 2013
Kpn ZTE H220N ExperiaBox Nat Type Hardware instellingen : 9 12 okt 2013
Advertentie