Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Homeplug advies
|
|
gsm |
Geplaatst op 31 October 2011, 21:15
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 26 Oct 2011 |
we hebben pas glasvezel Bronze AIO pakket en dat voldoet goed De iTV gaat via de meegeleverde homeplugs Nu wil ik nog een set homeplugs aanschaffen om te kunnen internetten zonder kabels aan te leggen. Wie heeft dat ook ? Welke homeplugs zijn hier goed voor ? Welke snelheid homeplugs moet ik nemen ? Ik wil als het goed blijft upgraden naar zilver of goud dus daar moeten de homeplugs dan ook goed voor werken. Graag wat advies, bedankt |
|
|
jboerma |
Geplaatst op 03 November 2011, 16:57
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 12 Sep 2010 |
De homeplugs gebruiken voor Zilver is m.i. niet aan te raden. De maximale snelheid is ons geval ongeveer 15Mb. Erg afhankelijk van de elektra kabels in huis. Maar ik neem aan dat draadloos een goede oplossing kan zijn. Met repeaters is een woonhuis met N adapters goed te bedienen. 54 Mb adapters zullen ook niet de volle 50 MB van zilver halen. Wij zitten hier rond de 28 Mb |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Homeplug advies', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Sitecom 500 Homeplug in Experiabox V9 | Routers | : 2 | 27 Jan 2015 |
Homeplug | Hardware instellingen | : 1 | 24 Mar 2013 |
Invloed van LED lampen op homeplug verbinding | KPN Televisie Storing | : 5 | 28 Nov 2012 |
Homeplug veroorzaakt storingen | Eigen netwerk | : 2 | 08 Jul 2012 |
storing met homeplug | KPN Televisie Storing | : 10 | 10 Dec 2011 |
Advertentie