Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
iTV bestellingen sinds 2007 raken zoek
Christo
Wie kan mij helpen??
Ik kan een boek schrijven over dit onderwerp maar zoek eigenlijk naar de afdeling zoekgeraakte klanten..
Ik heb sinds 17-8-2007 een groot aantal keren itv besteld en bevestigd gekregen.Echter nooit iets ontvangen .Van de misschien wel meer dan 100 mensen die ik van KPN gesproken heb heb ik de meest waanzinnige maar ook meelevende antwoorden gekregen.
Ik begrijp echter dat het een administratieve software fout is die mijn bestelling halverwege kwijtraakt .Ik heb nu weer een bestelling lopen waarbij ik de bevestiging heb ontvangen en zelfs 80 euro heb moeten betalen voor de ontvangst van twee draadloze adapters.Maar ik ben weer zoek
Mijn bestelling is weg en mijn geld ook.
Ik zoek nu een adres waar ik verdergehopen kan worden .Dus niet het bekende 0900 nr ,niet de mutisuportdesk (we bellen u (nooit) terug) en niet Postbus 2547 (geen reaktie).
Natuurlijk ben ik gek dat ik zo graag itv van KPN wil en het niet opgeef maar dat is mijn probleem.

Twee keer door 0900 te horen gekregen neem toch kabel
Wie kan mij de weg wijzen naar de oplossing

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'iTV bestellingen sinds 2007 raken zoek', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Traag internet sinds 2 dagen Snelheid : 9 23 Sep 2016
Xbox live valt na 10-15 min weg sinds Glasvezel KPN Glasvezel diensten : 3 20 Aug 2013
Sinds KPN glasvezel geen xbox live... KPN Glasvezel Storing : 7 23 Jan 2013
airprint werkt niet meer sinds de experiabox Arcadyan er is. Algemeen : 4 06 Jul 2012
Zoek in Gids: zoek resultaten verwijderen? Algemeen : 2 04 May 2012
Advertentie