Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Pakketkosten Glasvezel hoger dan afspraak
|
|
Henk Jan |
Geplaatst op 14 October 2011, 18:11
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 14 Oct 2011 |
beste forum leden, misschien heeft een van jullie een oplossing of een ingang bij de KPN voor het volgende: ondanks dat ik 2 tv-tuners gratis heb gekregen (waarvan bewijs) brengt de KPN mij deze sinds een halfjaar in rekening (a 5 euro p/st p/m). Inmiddels 4 x contact gehad met de helpdesk die vervolgens toezegt het op te lossen en vervolgens niets van zich laat horen. Een oud email adres bij TrosRadar geeft netjes aan dat het niet langer in gebruik is en dat de mail direct aan een adres van de KPN gestuurd moet worden. Je raad het al, dat adres geeft een foutmelding. Al met al heb ik het idee dat de KPN gewoon de boot afhoudt. Naast dat ik dit erg asociaal vind ben ik van mening dat het bijna crimineel is. Ik zou ze het liefst aansprakelijk willen stellen voor het niet leveren van afgesproken diensten. Alleen hoe en waar naar toe? Ik weet het even niet meer en vraag dus jullie om raad. Vriendelijke groet, Henk Jan |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pakketkosten Glasvezel hoger dan afspraak', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN | KPN Glasvezel diensten | : 4 | 19 Dec 2019 |
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN | Algemeen | : 2 | 22 Nov 2017 |
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL | KPN met eigen modem/router | : 2 | 08 Mar 2017 |
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U | Eigen netwerk | : 4 | 12 Oct 2016 |
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 20 | 30 Sep 2016 |
Advertentie