obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
ITV online
bkokkelmans
Weet iemand hoe het zit met ITV online?
moet ik hier ergens voor inloggen?
moet ik een programma downloaden?
kan ik dit ook op mijn smartphone?

gr
Bas
 
dit0rz
Ik kan het nu al gebruiken op www.itvonline.nl
 
bkokkelmans
Werkt perfect!!
alleen nu nog op de smartphone...
 
Giant2000
Je hoeft niet in te loggen, je abonneenummer is meteen ingevuld.
De kwaliteit is zeer goed, vergelijkbaar met Digitenne (ik heb het gisteren even getest met mijn DVB-T kaart in de computer). De site onthoud ook je laatste zender, dus start deze meteen op als je de browser hebt afgesloten.
Via de gids kan je meteen naar een programma zappen. Zo hier en daar zie ik nog wat dingetjes die wat beter kunnen, bijvoorbeeld de layout van de gids, liever had ik die gezien zoals de gids van nu.nl er uitziet, dus de hele dag zichtbaar en zenders uitschakelen/verplaatsen.
 
snellehenk
Weer er iemand of er ook een app komt voor Android tablets en telefoons?
 
HENKES
Weet iemand waarom ik wel kan inloggen en vervolgens de mededeling krijg:'U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.'

Geldt zowel voor m'n vaste pc als de laptop....................
 
whjg
Als je op beide apparaten draadloos werkt -> zit je niet per ongeluk op het netwerk van de buren?
 
HENKES
Nee, helaas als dat zo zijn zou ik wel de buitenshuis opties moeten krijgen. En bovendien is een van de twee met een vast verbinding.
 
majette
Hetzelfde probleem als HENKES, zowel op laptops als op iPad de melding dat ik niet verbonden ben met het thuisnetwerk. NB. Bij ons was het abonneenummer niet automatisch ingevuld.
 
Henk2304
Gisteravond thuis op een WiFi laptop zonder probleem kunnen kijken (liep wel een stuk achter op iTV zelf). Automatisch ingelogd. Vanmorgen op m'n werk handmatig ingelogd maar nu krijg ik ook de (nauwelijks leesbare (want donkerbaluwe tekst op een wat donkerder blauwe achtergrond)) melding dat er geen verbinding is met mijn thuisnetwerk. En dat terwijl ik wel gewoon verbinding kan maken met mijn Windows HomeServer; dat loopt via dezelfde EB. Moet soms je iTV-ontvanger echt aan staan om te kunnen kijken? Dat zou toch een beetje dol zijn. iTV Online lijkt me nu juist bij uitstek geschikt om - via bv. laptop - toch TV te kunnen kijken (als je dat persé wilt) als je niet thuis bent.
L8r, Henk
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ITV online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
ITV-online werkt niet KPN Glasvezel diensten : 4 09 mrt 2013
ITV-Online op tv met wifi+browser Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 12 jan 2013
ITV Online / IPAD Algemeen : 1 17 sep 2012
Geen ITV Online op laptop: Geen verbinding met uw thuisnetwerk! Algemeen : 1 08 jun 2012
Advertentie