Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Whatsapp via KPN Experiabox?
Calimero
Hoi,
Ik heb pas `n GSM Samsung Galaxy GIo gekocht, ook omdat ik graag wilde Whatsappen, Twitter.. Whatsapp is inmiddels geinstalleerd. Nu ben ik aan `t whatsappen via m`n (adsl) draadloze KPN Experiabox (wifi) met m'n Prepaid GSM (PKA code erin gezet), maar is dit niet duur? Ik heb echt geen idee..
Weet iemand dit? Help?!
Frown

Henk2304
Als jij je GSM via WiFi aan je Experia Box koppelt met internet werkt dat net als een PC/laptop. Je betaalt dan geen extra kosten.
Ik weet niet of je op je GSM kunt instellen dat je altijd via de EB wilt internetten als die EB binnen het bereik van je GSM is en alleen via je GSM-databundel als de EB niet binnen bereik is. Bij mijn Samsung kan dat niet en moet ik dat telkens met de hand instellen. Bij de Nokia's van mijn vrouw en zoon gaat dat automatisch.
L8r, Henk

Calimero
Dank je wel Henk!

Ik ben iets gerustgesteld, ..maar over dat instellen 'alleen internetten via de EB' ...uhm goeie vraag!?
Dat heb ik nog niet gevonden :-(
Zal er wel overheen kijken.. (vinkjes?)

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Whatsapp via KPN Experiabox?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 Mar 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 Feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 Jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 Oct 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 Jul 2017
Advertentie