Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
probleem met pagina opbouw
|
|
David |
Geplaatst op 04 mei 2009, 16:18
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 04 mei 2009 |
Hi, Ik ben Internetplus bellen klant sinds mei 2006, (met zilveren experiabox) nooit enig probleem gehad, tot vorige maand de internet vebinding ging haperen. sites als Kpn.com bouwen snel op maar als je naar een tweede of derde pagina doorklikt lopen ze vast of hebben ze 5 minuten nodig om volledig te worden. Wanneer ik via de VPN verbinding op mijn werk inlog heb ik dat probleem niet. Ook speedtesten met 100Mb download geven 172kb/s download snelheid. Het lijkt er dus op dat het netwerk goed functioneerd maar KPN internet niet goed doorgeeft. kan dat? heeft iemand dat eerder meegemaakt? Misschien toeval maar gebeurde juist toen KPN tot 3 keer toe probeerde ons over te halen om voor 7 euro in de maand meer, sneller internet te krijgen. Maar dat was tot dan nooit aan de orde. Groet. |
|
|
Un1Qu3 |
Geplaatst op 05 mei 2009, 11:51
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05 mei 2009 |
Laat ik nou exact hetzelfde probleem hebben. Sinds een aantal weken wordt de pagina opbouw steeds slechter. Soms worden de plaatjes niet weergegeven en krijg je van die kruisjes en alleen de tekst te zien. Daarna wordt de hele pagina niet meer geladen. Na de modem gerestart te hebben is dit weg voor een aantal minuten, maar dan begint het feest weer opnieuw. Pingen naar de websites zelf is geen probleem, dat blijft rond de 17-18 ms liggen, maar de pagina wordt niet weergegeven. Dit probleem doet zich voor op meerdere pc's of het nou via een kabel of wireless is. Ik woon in Rotterdam en heb ook een zilveren Experiabox. |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 05 mei 2009, 13:51
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 482 Lid sinds: 15 apr 2007 |
Probeer dit eens uit.[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen! Welke firewall gebruiken jullie? Misschien ligt het aan een update hiervan. Ook e.v. firewall instellingen in je modem/router kunnen hier oorzaak van zijn. |
|
|
Un1Qu3 |
Geplaatst op 05 mei 2009, 17:41
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 05 mei 2009 |
OpenDNS heb ik geprobeerd. Krijg iedere keer hetzelfde bericht: Oops, you aren't using OpenDNS yet. Go back to Step 1 to set up OpenDNS. Terwijl ik toch echt deze ip's heb toegevoegd. Kreeg ook geen verandering in de situatie. Nu heb ik geen firewall op de computer staan, maar die op de router staat natuurlijk aan. Daarvan heb ik de "Attack detection level" van High naar Low geswitched, waarna het internet het gewoon "normaal" lijkt te doen. Eerlijk gezegt geen idee wat deze setting doet, maar het probleem lijkt voor mij, tot nu toe, opgelost. Dus misschien ook een tip voor David |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 05 mei 2009, 19:01
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 482 Lid sinds: 15 apr 2007 |
Laat opendns dan maar zitten, ik vermoedde al dat het ook aan firewall instellingen kon liggen. Als je nog wilt teste met opendns, stel die dan in je router/modem in en zorg dat je eigen netwerkadapters via dhcp de gegevens uit je modem/router krijgen. |
|
|
David |
Geplaatst op 05 mei 2009, 20:12
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 04 mei 2009 |
Ik gebruik geen Normanfirewall meer sinds 3 maanden, omdat toen het abonnement bij Norman afliep, wel heb ik de virus service verlengt. Ik gebruik dus enkel de firewall van de Experiabox. Ik ga jullie tips van het weekend proberen want ik ben net weer spullen aan het pakken om er een paar dagen op uit voor m'n werk. alvast bedankt en ik laat het resultaat weten. |
|
|
Aaxklonp |
Geplaatst op 06 mei 2009, 17:12
|
Activiteit » Hilversum Berichten: 22 Lid sinds: 21 apr 2009 |
Nu jullie het er zo over hebben, ik heb op alle computers de DNS servers van KPN ingesteld. Kun je dat niet eens proberen, David? XP: Start -> Configuratiescherm -> Netwerkverbindingen -> 'Betreffende verbinding' -> Eigenschappen -> Internet-protocol (TCP/IP) -> Eigenschappen en dan voor DNS serveradressen invoeren "194.151.228.34" en "194.151.228.18". Bij mij hielp dit, maar het kan zijn dat ik er niet genoeg in thuis ben en dat ik dus iets totaal verkeerds zeg. mvg
Aaxklonp |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 06 mei 2009, 18:08
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 482 Lid sinds: 15 apr 2007 |
Met de beschrijving van Aaxklonp kun je ook de dns servers van OPenDNS invoeren. Suc6 |
|
|
dinges |
Geplaatst op 21 mei 2009, 17:56
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 08 feb 2009 |
Ik heb dit probleem ook, en heb nu als t est de kpn dnsen ingevuld. |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 22 mei 2009, 16:41
|
Activiteit Berichten: 87 Lid sinds: 19 mei 2009 |
Ik raad toch aan om eens OpenDNS te proberen, heb hierzelf ook veel profijt van. HOWTO Opendns instellen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'probleem met pagina opbouw', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Experia V10 main netwerk wifi probleem | WiFi | : 2 | 30 sep 2019 |
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl | Routers | : 1 | 16 okt 2017 |
Probleem Experia Box V8 | Eigen netwerk | : 5 | 08 aug 2016 |
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid | KPN Glasvezel diensten | : 3 | 15 apr 2016 |
switch plaatsen v9 probleem firmware | KPN met eigen modem/router | : 11 | 06 jun 2015 |
Advertentie