Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
niet meer branden met glasvezel
alinda13
Ik wil misschien het glasvezel pakket van KPN (internet, bellen en TV)
Maar ik heb begrepen dat ik dan met mijn huidige dvdrecorder niks meer kan.
Op zich niet nodig omdat er een opnemenpakket bij zit, maar ik wil sommige films gewoon graag op dvd branden.
Iemand enig idee of (en hoe) ik dan mijn huidige dvdrecorder kan aansluiten, zodat ik alsnog films op dvd kan branden??

(ik ben hier niet heel handig mee, dus graag uitgebreide uitleg Wink )

Henk2304
Je kunt altijd de SCART-uitgang van de KPN-ontvanger (VIP1963) aansluiten op de SCART-ingang van de DVD-recorder. Zie ook mijn post op http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=2325&pid=13246#post_13246 .
L8r, Henk

alinda13
dank je wel.
Ik snap dit natuurlijk nietWink maar ik laat het iemand lezen die het misschien wel snapt en het me dan voor kan doen Wink

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'niet meer branden met glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 Apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 Mar 2021
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 Dec 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 Dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 Aug 2018