obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Statisch IP > Dynamisch IP.
nexzo
Hallo,

Ik wil graag een Dynamisch IP hebben en geen statisch IP, ik heb nu al 6 maanden hetzelfde IP adress en wil dat het om de dag/week verandered als dat mogelijk is. Kan iemand mij die stap voor stap uitleggen? Ik heb de experia box.
 
Jo3i
Wat is de reden dat je een dynamisch IP wil? Je statische ergens geband?
 
nexzo
Als ik verbannen was had ik al een VPN gebruikt en was ik gewoon verder gegaan. Nee ik vind het fijner en het is veiliger, ik wil ook niet heletijd met dezelfde IP rond spelen. Maar je gaat nu off-topic en ik wil graag een antwoord hoe ik een dynamic ip kan krijgen.

Bedankt.
 
TokkieTokkie
Kan je niet zelf veranderen, alleen KPN kan je externe IP adres wijzigen.
 
Jo3i
Voor surfen TOR gebruiken, steeds een andere IP en anoniem,alleen FF is dan te gebruiken.
 
nexzo
Ik had KPN gebelt vanmorgen en hun zeiden dat ik geen dynamisch IP kon krijgen.
Dat doen ze niet meer en andere internet providers ook niet. Terwijl mijn buren ook KPN hebben en wel een dynamic ip hebben dus hier snap ik niks van.
 
Jo3i
Voor mij is het al zo lang geleden dat ik een dynamische IP had, dat was nog in de tijd van het inbelmodem. Daarna altijd bij pi.net - wxs.nl - planet.nl en nu KPN altijd vast. Dat je buren een dynamisch IP hebben is dan ook merkwaardig.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Statisch IP > Dynamisch IP.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Statisch IP adres aanmaken experiabox V9 Algemeen : 2 14 feb 2016
Dynamisch of statisch ip adres? Hardware instellingen : 4 31 jan 2011
Thomson TG789VN Dynamisch IP ... Hardware instellingen : 6 07 okt 2010
statisch intern ip adres Algemeen : 8 10 nov 2009
Advertentie